-Jó Reggelt Sensei! Mi lesz a küldetés?
-Csak kövess.-Szólt hozzám kissé arrogánsan Kakashi.
-Rendben.-Válaszoltam. Bár, egy jó reggelt azért jól esett volna mint a régi szép időkben. Ezt teszi az ANBU az emberrel? Gondolkodtam ezen a kérdésen, és csendben sétáltunk egymás mellett. Kakashi arcán a fájdalom és harag látszott. Én pedig aggódtam és féltem, de boldog is voltam egyben, mert újra láthatom őt. Kis idő múlva, valaki felkiáltott.
-Most végre meghalsz, Kakashi!
-Madara!-Kiáltott vissza a Sensei.
-Rég találkoztunk Kakashi.. Azt hittem hogy akkor ott hagytad fogadat. Haldokoltál. Jé, a kiasszony is hogy megnőtt! Most milyen harcias.. Évekkel ezelőtt meg ott hagyott téged meghalni. Talán csak nem miatta vagy életben? És minek van veled? Van valami haszna?
-A magam erejéből vagyok itt, neki semmi köze az egészhez. Őt hagyd ki ebből!-mondta védelmezően.Ezek hallatán megremegtem. Miből hagyjon ki? Sensei, mibe keveredtél?
-Nem változtál semmit. Ugyan olyan féltő vagy mint voltál. De azért.. Vele végzek elsőnek.
-Soha! Engem kell megölnöd először!
-Sensei...-szólaltam meg remegő hangon.-Mit akar tőled? Miről nem tudok?
-Ne aggódj Sakura, az életem árán is megvédelek!
-Jajj, de kis aranyos románc. Csak nem beleszerettél, Kakashi?! Emlékszel hogy miatta haltál meg majdnem?! Vagy nem így van?! Sőt.. Miatta lettél ANBUs, egy gyilkos szörnyeteg!
-Így van.-szólt a sensei.-De ez nem jogosít fel arra, hogy megöld őt. Másrészt pedig így tudtam rá vigyázni a tudta nélkül.
-Hát, kár hogy nem élvezhetjük egymás társaságát tovább, de meg kell öljelek titeket. Fejezzük be egyszer s mindenkorra.
-Ég veled Kakashi!
Madara nekirontott Kakashinak, de elé ugrottam. Gyomron talált Madara chakrás Kunaija, és vért öklendeztem. Egy messzebb lévő fához taszított Madara, majd a fához csapódtam, és a földre rogytam. Meg kell védenem a Senseit bármi áron. Nem akarom hogy mindig engem kelljen megmenteni. De mozdulni sem tudok. A francba. Ha még egy ilyen betalál, nekem végem. Bárcsak elmondhatnám hogy mennyire szeretlek, Kakashi. Miután ezt kigondoltam, Madara elindult felém, és így szóltam.-Ha közelítesz, meghalsz!
-Kisasszony, kisasszony.. Nem vagy olyan állapotban hogy fenyegetőzz. Ahogy elnézem, már csak óráid maradtak.
-Kérlek.. Kakashit hagyd békén. Nem tudom mi történt köztetek, de nem akarom őt elveszíteni.
-Hé, Kakashi! A kisasszony azt üzeni hogy nagyon szeret téged. És hogy ne siess utána!
-Mi? Hogy Sakura?
Ahogy ezt Kakashi kimondta, Madara a torkomnál fogva a fához szorított, majd a mélyen a szemembe nézett és ezt mondta..
-Érezd a fájdalmat amit Kakashinak okoztál. Viszlát kiasszony.
Mire reagálni tudtam volna, egy mérgezett Kunaijal gyomronszúrt, majd a szívembe is beledöfte jó mélyen. Vért öklendeztem, és próbáltam Kakashira nézni. Szaporábban vettem a levegőt, majd Madara megint a fához csapott.
YOU ARE READING
Szeretni, és Szeretve lenni. [BEFEJEZETT]
FantasyKakashi és Sakura nem látták egymást 4 éve. Közös küldetésre mennek, aminek a vége nem lesz igazán fényes. Küldetés után amikor minden rendeződni látszik, Sakura életét veszti, és Kakashi új tanítványt kap. Hogy mi lesz ennek a gubancnak a vége? Olv...