Beértünk a kórházba, bár mindent homályosan láttam. A hangokból ítélve Kakashi túlélte, és már sokkal jobban van, hála Shizune kitűnő koncentrációjának. Kakashinak két perc sem kellett, és már be is jött hozzám, amint megtudta hogy én is bent vagyok. Tsunade-Sama elengedett, és a saját lábamon álltam. Kakashi az ajtóban megállt, és elindultam felé. Éreztem hogy a lábaim már nem bírják, de muszáj volt tovább menjek. Amint odaértem, hozzábújtam. És ennyit mondtam neki.. "Szeretlek Kakashi, és bocsáss meg." Amint ezt kimondtam, össze estem. Éreztem hogy vége mindennek. De mosolyogtam és boldog voltam, mert már tudja mit érzek iránta. Lassan teljesen elment a látásom, és a hallásom is. Egy lágy érintésre lettem figyelmes, majd egy könnycseppre az arcomon. Ezek után már nem érzékeltem semmit a világból.
---------------------------------------------------Sakura 2 hete örökre elment. Hirtelen üres lettem. A halála óta úgy gyilkolok mint egy ámokfutó. Sokszor a Hokagénél kötök ki emiatt. Már semmi nem érdekel.
Mióta Sakura meghalt, Kakashi kifordult önmagából. A szemeiben látszik a fájdalom, és az üresség. Behívattam Asumát, mert fontos beszélnivalóm van vele. Valaki kopogott, és elkiáltottam magam.
-Gyere be!
-Hívattál Tsunade.-mondta Asuma.
-Igen. Kakashi kap egy új tanítványt. Szeretném ha életet lehelnél bele, mert ez nem mehet így tovább. Már ártatlanokat, és gyerekeket is gyilkol mint mikor az ANBU-ban volt huzamosabb ideig.
-Számíthatsz rám. Mikor kapja?
-Holnap késő délután.
-Rendben. Most lépek.Ezzel a kijelentésemmel eltűntem a Hokage irodájából. Hazafelé sokat töprengtem, mígnem beesteledett. Holnap új tanítványt kapsz, Kakashi. A múltat el kell engedned. Töprengtem egész éjszaka, mert amikor kinéztem az ablakon már kivilágosodott, ami azt jelenti hogy reggel van. Felkeltem az ágyból és felfrissítettem magam...
STAI LEGGENDO
Szeretni, és Szeretve lenni. [BEFEJEZETT]
FantasyKakashi és Sakura nem látták egymást 4 éve. Közös küldetésre mennek, aminek a vége nem lesz igazán fényes. Küldetés után amikor minden rendeződni látszik, Sakura életét veszti, és Kakashi új tanítványt kap. Hogy mi lesz ennek a gubancnak a vége? Olv...