Szép reggel, vagy maga a pokol?-2. rész.

822 37 1
                                    

-Ezek után Kakashi nekirontott Madarának, de vissza verte a támadást.
-Mondd, Kakashi! Minek foglalkozol egy ilyen szerencsétlennel, aki ott hagyott meghalni?!
-Mert a tanítványom, és felelős vagyok érte!
-Nem, nem ezért! Szereted őt, Kakashi! Már akkor is szeretted, amikor megmentetted!
-Ez igaz, de nem lehettünk együtt soha! Ezért vonultam el ANBUsnak. Nem akartam hogy a sebeim miatt szenvedni lásson, óvni akartam őt!
-Milyen szép kis történet. De mielőtt elmondhatnád neki, meghalsz!
-Madara nekiesett Kakashinak, de újra elé ugrottam. Lelassítottam a szívverésemet hogy talpon maradhassak még, de kezdtem homályosan látni, és vért köhögtem fel.
-Halott vagy, Kisasszony!
Ahogy ezt Madara kimondta, megint egy fa felé dobott, aminek neki is csapódtam, és a porba érkeztem. Gyenge vagyok, és az is maradok. Basszus. Éreztem hogy a Chakrám elhagy, de megpróbáltam beidézni Katsuyut. Miután megjelent sajnos miniben a Chakrám gyengesége miatt, elmondtam neki hogy osztódjon ketté, az egyik osztódásával tapadjon Kakashira és a maradék Chakrámat áramolja belé, a másik osztódásával pedig jelentse Tsunade Samának mi történik. Katsuyu eleget tett kérésemnek, és rátapadt Kakashira úgy, hogy ne vegye észre. Éreztem hogy a Chakrám átmegy Kakashiba. Nyugodt voltam, bár tudtam hogy ő sem húzza sokáig.

-Elindultam Tsunade Samához. Sakura kisasszony elég gyenge volt, de Kakashi még elég erős hogy megvédje. Amint Tsunade Samához értem, mindent elmondtam neki.

Tsunade Sama és Shizune a csatatérre értek. Látták, hogy Kakashi alig áll a lábán, én pedig egy bokor mögött alig éberen fekszek. Madara időközben elmenekült, Kakashi össze esett. Gyorsan kórházba vittek mind a kettőnket.

Szeretni, és Szeretve lenni. [BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant