-Reggel van. A fejem majd szét megy, úgy fáj. Fáradt vagyok. Az éjjel Kakashi kezeit... Kakashi! Hol lehet? Merre van? Meg kell találjam! Futottam ahogy csak tudtam. Bementem az Ichirakuba, hátha ott találom. Igazam volt. Elkiáltottam magam.
-Ka-Ka-Shi!-szóltam hozzá dühösen, és egy nagy ütést adtam a feje búbjára.
-S-Sakura! Ezt miért kaptam?
-Tudod te azt nagyon jól, Sensei! Mutasd a kezeid!
-Tessék, itt vannak.-mutattam neki.
-Begyógyult? Hogyan?-kérdeztem meghökkenve.
-Az éjjel annyira nem voltál magadnál, hogy észre vedd.. Hogy már minden rendben van.-válaszoltam mosolyogva.
-Na, most jól beégtem mindenki előtt aki az Ichirakuban volt. Nem számít, ki kell találjak valamit hogy eltűnjek.
-Sakura, nem ülsz le?
-Nem, nem. Otthon még rendet kell rakjak Sensei. Szép napot!-ezzel elfutottam ahogy csak tudtam. Jó kifogás sose rossz, szokták mondani. Visszább vettem a tempóból, és sétálgattam még egy darabig. Kora délután van, ideje indulnom. Kis idő múlva hazaértem. Amint kinyitottam a bejárati ajtót, megcsapott az állott levegő szaga. Gyorsan ledobtam a cipőmet, kinyottam az erkély ajtót, és az ablakokat is. Beraktam egy adag mosnivalót, megágyaztam, és elmosogattam. Mindez tíz percembe telt. Mit ne mondjak, a tegnap éjjel után nekem is van szagom.. Izzadt és büdös vagyok, és a hajam is zsíros. Siettem a szekrényhez két törülközőért, és elvonultam a fürdőszobába. Hajat mostam, lefürödtem, és a többi. Kiléptem a fürdőből egy szál köntösben. Egy kellemes és ismerős illat csapta meg az orromat. Beleszippantottam a levegőbe még egy nagyot, és tovább mentem. Leültem az ágyra, s a sebhelyeimet vettem szemügyre. Gondolkodtam hogy megmaradnak-e vagy sem. De egy hang bezavart..
-Meg fogsz fázni, nem?
-Megpillantottam, és válaszoltam neki..
-Kakashi!-zavarba jöttem..-Nem fogok. De mit keresel itt?-rántottam össze a köntösömet zavaromban.
-Hozzád jöttem.-vettem le a cipőmet és a mellényemet.
-Hozzám? Miért? Baj van? Fáj a kezed?
-Nem, semmi ilyesmi.
-Ekkor közelebb jött hozzám, lehúzta a maszkját, majd megcsókolt. A kezemet oda irányította ahol érezhettem a férfiasságát. Lefektett az ágyra, s kényeztetett a nyakamra adott csókjaival. A combjaimat simogatta, közben kibujtatott a köntösömből, majd a földre dobta. Levette az ujj nélküli pólóját, és egyre hevesebben csókolt. Éreztem teste forróságát, az izmai feszülését, a keménységét, az illatát. Teljesen oda vagyok érte..
-Ahányszor megcsókolom Sakurát, mindig össze rezzen. Olyan kis ártatlan..
-Sensei!-nyögött fel hangosan. Milyen forró és ártatlan. De nem tehetek többet.. Így is elég messzire mentem.
-Jeleztem Kalashinak hogy jó az amit csinál, de ő visszakozott hirtelen. Jeleztem neki másként hogy akarom őt.
-Sakura..-zihált közben és csókot adott.-nem lehet. Nem tehetek többet..
-Akarlak Kakashi.. Akarlak..-nem tudok uralkodni magamon. Teljesen elvette az eszemet. Minden erőmmel magamra húztam a testét, és elkezdtem kigombolni a nadrágját.
-Sakura, ne.. Nem lehet.. Nem szabad..
-Kakashi.. Tudom hogy te is..-Ekkor levette a nadrágját, és csókolt tovább...
STAI LEGGENDO
Szeretni, és Szeretve lenni. [BEFEJEZETT]
FantasyKakashi és Sakura nem látták egymást 4 éve. Közös küldetésre mennek, aminek a vége nem lesz igazán fényes. Küldetés után amikor minden rendeződni látszik, Sakura életét veszti, és Kakashi új tanítványt kap. Hogy mi lesz ennek a gubancnak a vége? Olv...