Egy összecsapott vég, egy új kezdet lehet.

713 28 5
                                    

-... és a gyerekünkkel.-válaszoltam kicsit elpirulva. Kakashinak kikereledtek a szemei, és remegni kezdtek a kezei.
-Te.. Ezt nem mondod komolyan.. Mégis mikor?-kérdeztem boldogan Sakurától.
-Amikor...
-Kikerekedtek a szemeim, és minden fájdalmam elillant. Az álomnőtől lesz gyerekem! Hihetetlen! De vajon.. Tsunade mit szól majd? Eddig tartott a békés, boldog pillanat, mert egy éles fájdalom belenyilalt a vállamba. Sakura persze észrevette, lábra állított és hazabattyogtunk. Soha nem láttam ennyire boldognak vagy elszántnak. Vajon ő is akarja azt a kisbabát? Vagy csak miattam vállalja? Hogy is kérdezhetném meg tőle..
-Sensei, baj van?
-Mi? Hm? Ja, nem. Csak elkalandoztam. Kérdeznék valamit..-halkultam el.
-Hallgatlak.
-Sakura.. Ugye nem miattam vállalod a gyereket?
-Mi? Hogy miattad? Dehogy is! Miattunk. Vagy te nem akarod, Sensei?
-Dehogynem! Az igazat megvallva.. Nem hittem volna hogy valaha.. Te és én..
-Tudod Sensei.. Az életben vannak dolgok, amiket megbánunk. Vannak dolgok, amik után jobban vágyódunk. Mindig lesz valami ami hajt minket előre a jobb és szebb dolgokért. De ne feledjük hogy vannak segítő kezek, akik visszafognak egy kicsit hogy ne bánjunk meg semmit. Idővel a megfelelő dolog vagy személy úgyis mellénk szegődik.
-Sakura a három hét alatt sokat változott. Vajon mi lehet az oka? Mindegy is, a lényeg hogy haza menjünk..

-Amint visszatértünk a faluba, Tsunade Sama kezelésbe vette Kakashit. Én pedig minden nap meglátogattam a kórházban, mind addig amíg haza nem engedték. A banya nem örült annak hogy gyereket várok a Senseitől, de áldását adta ránk, hála az égnek. Remélem hogy Kakashi nem bánta meg hogy velem akar lenni.. Boldog vagyok Kakashival.

-Eljött a nagy nap. Május van, egy szép napos délelőtt. De én mégis fázom. Az Anyukám mosolygott rám apukámmal együtt. Boldog vagyok, de közben sírok.. Megszülettem. Hát ilyen érzés szeretni, és szeretve lenni.

Én voltam Hatake Ayumi, a Hatake klán utolsó tagja.

Kedves olvasó! Remélem tetszett ez a kis szösszenet. Tervezem ennek folytatását egy másik történetben elkezdeni. Sakura és Kakashi gyermekéről, Ayumiról és barátairól fog szólni. Kérlek jelezd hogy folytassam-e a történetet majd.
Ui.: Megtörtént dolgokat is belecsempésztem.

Szeretni, és Szeretve lenni. [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang