Magamhoz tértem. Hallottam ahogy sürög-forog mindenki. Azt hiszem a kórházban lehetek. Egy puha meleg ágyban fekszem, a bal karomat nem érzem. Kinyitottam a szememet, és megpillantottam az ötödiket.
-Végre felkeltél.-mondta aggódva.
-Sakura jól van?! Hol van?! Mennyi idő telt el?!-pattantam ki az ágyból idegesen.
-Rossz híreim vannak, Kakashi... 3 hét telt el, de az állapota nem igazán javult az utóbbi időben.. Pár héten belül meg fog halni. Rengeteg vért vesztett, több csontja is eltört, a szívén lévő lyukat nem tudjuk begyógyítani, és a Chakra szintje is lenullázódott volna, ha hagyjuk. Csoda hogy meg tudta idézni Katsuyut. Így maradtál talpon olyan sokáig. Katsuyu rádtelepedett, és Sakura a saját chakráját áramoltatta beléd. Ha felébred, szeretném ha hazavinnéd magadhoz.
-Mégis miért?-kérdeztem értetlenül.
-Amikor az elméjét stabilizáltam, láttam az emlékeit. Azokat az emlékeit, amiket veled élt át. Szeret téged, Kakashi. Nagyon szeret. Ezért azt szeretném, ha az utolsó heteit vele töltenéd. Fontos lenne.Ekkor benyitott Shizune. Láttam rajta az aggódást, a kétségbe esést.
-Máris megyek.-szólt Tsunade Sama- Kakashi, te pedig..
-Megyek én is.-Vágtam bele a mondandójába szomorkásan. Átmentünk a másik kórterembe, ahol Sakura feküdt erőtlenül.Kakashi átjött. Próbálom színlelni hogy jól vagyok,
de valójában mindenem fáj. Felülök az ágyra, és meredten nézek rá. Kakashi arcán látszik a fájdalom, az elszörnyülködés, és az aggódás. Odavonszolom magam Kakashihoz, és szorosan átölelem. Ő is ezt teszi, de csak óvatosan.-Örülök hogy élsz Sensei..-Mondtam erőtlenül, remegő hangon.
-Sakura, holnap távozhatsz.
Elengedtem Kakashit, majd így szóltam.-Tsunade Sama.. Inkább maradnék itt ha nem gond.
-És ha nem a saját lakásodba kell menned?-tette fel a kérdést Shizune. Látszott rajta hogy tud valamit, amit én nem.Én értetlenkedtem hogy akkor hova máshova, de Kakashi megszólalt.
-Hozzám. Lenne kedved jönni?
-Igen!-Vágtam rá zavartan, de boldogan.
YOU ARE READING
Szeretni, és Szeretve lenni. [BEFEJEZETT]
FantasyKakashi és Sakura nem látták egymást 4 éve. Közös küldetésre mennek, aminek a vége nem lesz igazán fényes. Küldetés után amikor minden rendeződni látszik, Sakura életét veszti, és Kakashi új tanítványt kap. Hogy mi lesz ennek a gubancnak a vége? Olv...