1

2K 70 35
                                    

-Frate terezestete!!!!

Imi deschid ochii cand imi aud minunata sora strigand in gura mare.Mam ridicat din pat mergand in baie facandumi rutina,apoi mam imbracat cu un tricou alb si o camasa verde,blugi negri si bascheti albi.Am coborat jos nu inainte de ami lua ghiozdanul.

-Natea puiule!

Mama o femeie roscata cu ochi verzi,mica de statura si iubitoare.

-Fiule masa e gata,vino sa mananci.

Tata un barbat inalt cu parul blond si ochi negri,e un tata excelent dar are si el severitatea lui.

-Fraierule!

Si sora mea care e exact ca mama.Arata exact ca ea,e cu 6 ani mai mare ca mine si in curand se va muta cu logodnicul ei.

-Multumesc dar nu imi e foame.

-Sigur?

-Sigur.Pa.

Plec spre scoala fericit,am o senzatie ca ceva interesant se va intampla.Scoala mea e vizavi cu scoala bogatilor.Sunt scolile fata in fata unde la cei mai bogati sunt cluburi de toate felurile si multe altele.Nu sunt sarac,doar ca scoala mea e una obisnuita.Nu imi pasa atata timp cat nu interactionez cu ei.Intru in clasa mergand spre banca mea care...

-CE NAIBA?!

-Asta vrem sa te intrebam si noi.spune seful clasei,Ivan.

Pe banca mea se afla un buchet de flori si 3 plase de cadouri si o scrisoare langa.Am luat scrisoarea deschizando si citind-o,noroc ca e sigilata si n-au citit-o.

"Dragul meu ,Hiro.Te urmaresc mereu,tot timpul ce faci,ce mananci,cum esti,si cu cine vorbesti.De la fereastra te pot privi mereu.Ochi tai verzi,parul tau portocaliu spre blond.Ah si sa nu uitam ca mereu ma excit cand iti vad fundul ala bombat.Dar sa trecem unde ramasesem,acceptam de fiecare data darurile si pe scurt de abia astept sa te vad langa mine in pat,gol si dormind ca un ingeras.
          -Anonim"

Asta e ciudat,ma uit in stanga si in dreapta dar nu vad pe nimeni necunoscut.Poate este cineva pe care il cunosc si nu stiu eu.Ma uit in prima plasa si sunt dulciuri,in a doua sunt haine dar le voi vedea acasa si in a treia este...o nu pot sa cred!!!Este lenjerie intima din dantela.(cum poarta fetele doar facute special pentru baieti).Simt cum fata imi arde extrem de mult,ma intorc rosu la colegi mei.

-V-Vati uita in plase?

-Nu.spun ei.

-Ok.spun usurat.

Se suna si o astept pe diriga sa vina deoarece am ora cu ea,adica economie.Dintro data foc se vede pe hol,toti isi iau lucrurile si fug facand si eu la fel,normal ca nam sa las cadourile.Ajung afara si vad elevi uitanduse la scoala.

-Ajutor!aud o voce din inautru.

Alerg prin foc cautand persoana care are nevoie mare sa iasa deoarece sincer fumul asta ma sufoca.

-Und esti?!

-Aici!

Am intrat intr-o clasa uitanduma pe fereastra unde se vede scoala cealalta unde elevi se uitau incoace.Un baiat brunet statea prin sub un dulap.

-*tuseste* te scot eu.

Lam ajutat sa se tina scotandul afara si lam impins doarece un lemn care ardea a cazut in fata mea.Am vazut apa aruncata peste lemn facandul sa arda mai incet doarece cu galeata pe care o are profu nu ajunge.Am iesit afara repede cazand in genunchi si tusind,pana la un moment dat cand am inchis ochi simtind cum nu mai respir.Mam trezit intro camera alba care e de fapt camera unui spital.Aveam o masca pe fata,mam ridicat usor facand aparatele sa bipuie.Doctori si asistente sau repezit inauntru uitandu-se la mine.

-Nu te misca!

Dupa ce doctorul a spus asta,ma intins pe spate.Ma uit la el si asistentele care ma consulta.

-Esti in regula,maine iti vom da drumul in caz ca nu patesti nimik pana atunci,dat fiind faptul ai inhalat fumul acela toxic.

Dupa inca un control au parasit camera.Ma uit pe fereastra,cand un buchet de flori si o scrisoare langa erau asezate pe dulapul micut de langa pat,am luat scrisoarea citind.

"Hiro...ma doare sa te vad in camera asta,in locul asta,in starea asta.Deschide ochi pisoias.Vreau sa te vad zambind din nou,sa iti vad ochii aceea verzi ca doua diamante,care imi lumineaza viata de fiecare data.In curand iubire,ne vom intalni si atunci nu te voi mai lasa sa pleci.
-Anonim"

Asta ma sperie putin,dar ce vrea de la mine.Prost mai sunt normal ca pe mine ma vrea.Dar ce am eu sa ii ofer lui?Nu am ce sai ofer.Banii nu am sai dau deoarece nu am banii de buzunar,atunci?Usa se dischide si pe ea intra tata.

-Fiule esti bine?spune ingrijorat.

Dau din cap aprobator.

-Maine iti vor da drumul daca nu apare ceva.Apropo baiatul si familia lui sunt aici ca sa te vada.

Pe usa au intrat un barbat inalt cu parul negru si ochi la fel,o femeie bruneta si ochi albastri,iera acel baiat pe care lam scos de sub dulap.Avea piciorul in ghips,sau apropiat de mine si de tata.

-Multumesc ca mi-ai salvat fiul.

-Nu aveti pentru ce sa imi multumiti,am facut ce facea oricine.

-Totusi iti multumim.

-Cu placere.

-Numele meu e Tom.

-Eu sunt Hiro.

-Numele tau chiar seamana cu cel a unui erou.Vrei sa fim prieteni?

Spune si isi intinde mana spre mine,eu o prind dand mana afirmadui cu un da.

-Noi vom pleca,sper sa te insanatosesti repede.

-Ne vedem la scoala.

-Ok.Pa.

-Pa.

-Voi pleca si eu,îi voi spune mamei tale ca esti bine si ca maine te vom lua acasa.

-Bine.

Mam intors spre geam inchizand ochii.Ma tot intreb cine e misteriosul anonim?

Anonim.pov

Ma vei cunoaste in curand pisoias,doar asteaptama.Nu te voi mai lasa cand acum te voi avea in ghiarele mele si te voi face sa ma implori sa iti dau mai multa dragoste,atentie,satisfactie.Sa ma implori sa nu iti dau drumul,sa te tin langa mine sa fiu doar al tau si tu al meu.

My anonim (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum