Ma intorc pe cealalta parte,unde simt o caldura confortabila.Prind de acel lucru si il strang in brate,am auzit chicoteli ceea ce mi-au facut urechile sa se miste in toate partile de unde vin sunetele.Mi-am frecat usor ochii,deschizandui si dând de toti cum se uita la mine.M-am ridicat,dar am marait cand o durere din dpate ma cuprins.Acum imi aminte tot ce sa intamplat.
-Imi pare rau...nu stiam ca te-ai reincarnat.Eram doar nervos ca fiul meu te inlocuia cu cineva cu care semanati.Ma bucur ca esti cu adevarat tu...
-Si eu...si nu va faceti griji,cred ca si eu aveam aceeasi reactie.
-Te-ai supara daca te-aș imbratisa?
-Sigur ca nu.Mi-ar face placere.
Ne-am imbratisat strans,am dat fericit din coada stiind ca ma accepta.Am marait cand cineva mi-a prins coada,uitandu-ma in spate,l-am vazut pe Tyler.
-AU!
Spune si isi freaca mana in locul in care l-am muscat.
-Nu imi atinge coada.
-Dar eu?(Nail)
-Indrazneste si te musc de nu mai poti face nici copii.
Nail și-a pus din instinct mana acolo,spunand ca e bine de stiut.
-Si cu mine cum ramane?(Daisuke)
Ma tras in poala la el.
-Se aplica si tie,plus pedeapsa fara saruturi timp de o luna.
-O luna?!
-Vrei un an?!
-Nu.
-Asa ma gandeam si eu.
Dintr-o data o bufnitura sa auzit facandu-ma sa tresar speriat.Lumina sa stins,Daisuke ma tinea strans in brate ochii lor stalucind in intuneric.Al lor erau rosii.
-Nail?
-Sunt aici iubire.
Am simtit o atingere si m-am uitat vazand ca e Nail cel cu ochii albastri.
-Dupa mine.
L-am urmat pe Nail usor,fiind inca in brate la Daisuke.Lumina sa aprins din nou dintr-o data in care ne aflam in living.Toti au fost aruncati in pereti,eu cazand jos unde am fost inainte ca Daisuke sa fie atacat.
-Cine esti?!
Un barbat mai inalt ca mine era in fata mea purtand o roba neagra.Am simtit un miros cunoscut,imaginile in ceata au devenit clare.Lacrimile au aparut pe fata mea,la fel si sughiturile intrerupte.Eram exact ca un copil care și-a regasit mama.Cel care purta roba sa intors spre mine tresarind si luandu-ma in brate.
-NU IL ATINGE!(toți)
Ia aruncat din nou in perete ca sa nu se apropie.Urechile mele erau lasate in jos,el mia observat aripile,le-a atins usor ceea ce ma facut sa scheun.O lumina ia aparut in mana ridicando deasupra aripilor mele,facand durerea sa dispara.
-Shhh totul e in regula.Sunt aici acum...
Nail si Daisuke au vrut s ail atace,dar m-am bagat in fata oprindui.
-Hiro date!(Daisuke)
-De ce îl aperi?(Nail)
-Pentru ca e....