22

654 44 8
                                    

Vreau sa va multumesc pentru voturi si mesaje tuturor.Din pacate in privat nu pot raspunde deoarece am o problema legat de email,si faza e ca email-ul este bun.Ce spuneti sa imi laaati orice intrebare vreti aici?Eu va raspund tot aici in carte.Asa macar pot comunica cu lupisorii mei.Mersi inca o data si va iubesc😍😍😍😘😘😘.

_______________

-Nail?

-Da?

Spune acesta din biroul lui.

-L-ai vazut pe Tyler?

-Tyler?

-Prietenul lui Daisuke.

-Aaaa.E cu el in bucatarie.De ce?

-E cam trist in ultima vreme.

-E si el un demon.Are nevoie de o pereche.

-Ce spui sa ii gasim una?

-Nu e asa usor.

Spune si ma trage la el in poala.Imi mangaie obrazul,apoi ma saruta scurt.

-Pereche a ti-o gasesti exact cum te-am gasit noi pe tine.In cazul lui Tyler o stie cand demonul din el iese la iveala.

-Adica daca ii apar coarnele si coada?

-Exact.Tyler are si aripi deoarece e prieten cu Daisuke, el ia implinit dorinta lui Tyler.

-Sper sa si-o găsească.

-Merg sa dorm.

-Din nou?E ciudat.

-Habar n-am.Simt doar ca am nevoie de somn.

M-am dus in camera noastra punandu-ma la somn.

-Ahh...mhm...

M-am trezit usor vazandui pe cei doi peo deoparte si alta a mea.Daisuke imi sugea penisul iar Nail sfarcurile.

(18+ trecem peste deoarece nu prea ma simt bine si voi scrie cand imi revin astfel de romantism😏😏😏😏)

Mi-am deschis ochii dand de cei doi langa mine,i-am luat in brate torcand de fericire.Coada mea era infadurata in jurul lui Nail,iar urechile mele se miscau pe fata lui Daisuke.Aseara mau patruns amandoi deodata,curul meu nu era pregatit de un asa razboi.

-Neata.(Nail)

-Neata.

-Cum ai dormit?

-Bine.Doar ca ma doare fundul.

-E oke.Te voi unge cu un unguent ca sa treaca.

-Mersi.

Am facut un dus,dupa ce ma uns cu acel unguent,apoi dupa ce am iesit Daisuke ma sarutat.

-Neata iubire.

-Neata.

-Pleci undeva?

-Parinti mei vin acasa,ma gandeam ca poate vrei sa ii cunosti.

-Mi-ar placea doar ca....

-Nu vrei inca?

-Nu nu.Nu e asta.E vorba ca ar putea sa vina aici.Sa stiu ca ii intalnesc intr-un loc care ma simt in siguranta e mai bine.Te am pe tine si pe Nail aici.

-Sigur.

-Majestate familia dumneavoastra a sosit.

Spune Alex un gardian.

-Haide.

-Stai!

-Ce e?

-Nu pot merge intr-un prosop de baie.

M-am imbracat,apoi am coborât.Pe canapea era un barbat cu parul negru si ochii rosii,foarte facut,iar langa el era o femeie roscata cu ochii ca focul,imbracata cu o rochie lunga pana in pamant lasand sanii mari la iveala.

-Tata,mama.

-Fiule.

-As vrea sa va prezint perechea mea Nail.

-Cum adica pereche?!

Spune mama lui nervoasa.

-Ne-a unit cineva.El e Hiro cel care ne are ca doua perechi.El ne apartine noua,iar noi lui.

Tata lui sa ridicat nervos.

-Ultima data a fost cu acel inger.Vati luptat pentru el!Acum vrei sa fi cu un lup pentru al uita?!Doar pentru ca seamna nu poti sa il inlocuiesti,acel inger mia ajuns la inima cu greu acceptam noi demoni asa ceva.Si tu ce faci?!!

Tatal lui ma prins de bluza arucandu-ma in perete.

-Tata nu!

A aruncat cu foc in mine,dar mi-am scos aripile inconjurandu-ma.Doare...am inceput sa plâng de frica si de durere.Aripile ma dor,tatal lui e infricasator,coada mi-am incolacito in jurul meu iar urechile le-am lasat in jos.

-STOP!IL RANESTI PE HIRO!

-Ai...spun cumva...Hiro?

-Dragule uitate la aripile lui...

-Nu se poate...e un lup ariu...

-Vrei sa sti adevarul?(Nail)

Eram inca inconjurat de aripi si asa voi ramane.Mie prea frica sa ies.

-Adevar?Ce adevar?

-El...e acel inger.El sa reincarnat....partea lui necunoscuta noua era ca el e un lup.L-am cautat peste tot,l-am gasit,lam dus la insula si si-a readus aminte de tot ce sa intamplat.El e Hiro, tata!El e cel care sa sacrificat pentru noi.

-Eu...

Am auzit pasi venind spre mine,punand mana pe aripi.Am scheunat si mi-am strans mai tare aripile.Alti pasi sau auzit langa mine.

-Hiro,sunt Nail.Iubire deschide aripile si vino afara.Nu iti mai face nimeni rau.

Le-am deschis usor ramand tit in pozitia aia.

-Hiro....

L-am auzit pe Daisuke si a venit langa Nail.Am inceput sa plang foarte tare sarindu-le in brate,tremurand.Aripile mele arau arse,ma dureau si nu stiam daca este grav.

-Kira.

Kira este doctorita palatului.

Daisuke ma luat usor un brate si ma dus pe canapea.Am scheunat cand Kira mia atins aripile arse.

-E putin cam grav,au fost arse.Voi folosi magia pentru a i le vindeca,dar de zburat va trebui sa no faca timp de o saptamana.

-Multumesc Kira.

Dupa ce si-a folosit magia am adormit in bratele lui Daisuke.Imi tineam coada in brate si capul afundat in pieptul lui.

My anonim (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum