10

833 49 0
                                    

-Dar de ce imgerul nu ia oprit.

-Oh!Ia oprit sau mai bine zis a incercat.Intr-o zi a zburat intre cei doi spunandu-le sa se opreasca.

-Si ei ce au facut?

-Nu sau oprit.Raritatea ce zbura na suportat sa vada iar pe cand erau gata ca amandoi sa fie omorati de sotia demonului,care sa casatorit cu ea din forta din cauza ca spunea ca e insarcinata cu copilul lui.Ia impins la o parte,unde sulita a intrat dorect in pieptul micului fulg zburator.

-...nu imi palce..

Spun si simt o senzatie care e aproape imi dau lacrimile.E de parca corpul resimte acea durere,e ciudat.

-Fulgul a cazut jos spre o insula fara viata.Cei doi s-au repezit spre el,ridicândul usor.Tot ce a mai putut face micutul a fost sa lase lacrimile sa curga si sa zambeasca pana și-a dat si ultima suflare.

Lacrimile au cazut pe fata mea,parca stiind deja ce sa intamplat,doar ca foarte vag.

-Si cei d-doi?

-Nu s-au mai vazut.Dar stiu ca demonul și-a promis ca la urmatoarea lui reincarnare va pune mana pe micul fulg alb si nu ii va mai da drumul deloc.

-Cu sotia demonului ce sa intamplat?

-A fost ucisa chiar de demon la cateva zile dupa incident.A prinso vorbind cu un servitorul ei cum ca nu e insarcinata si ca va avea tronul in curand.Normal ca demonul afland a dat buzna si ia omorat pe amandoi.Tradarea,lipsa micutului,l-au ranit mult,astfel devenid puternic si asteptand ziua cand el se va intoarce.Insula a inceput sa ia viata,corpul disparand,dar unde a fost acum sunt o multime de flori albe.Si asa a primit numele acesta.

-Imi pare rau de micut....

-De ce?

-El a fost promis cuiva care nu il cunoaste,nelasand sa isi aleaga ce sa faca cu propia lui viata.

Am cascat si am continuat.

-Dar daca ceilalti doi se intelegeau si imparteau iubirea cu el,puteau sa fie fericiti *cascat*.

-Si daca nu puteau?

-Pentru persoana iubita faci unele sacrificii.

Spun si ma afund si mai tare in pieptul lui.

-*cascat* Eu cred ca a murit din cauza ca avea sentimente pentru amandoi.

-De ce spui asta?

-Pentru ca pentru unul erau sentimentele in bara de confuzie.Daca ia impins pe amandoi,cand putea doar pentru cor.Deci ia salvat pe cei care ii...iubeste...

Adorm din cauza lucrurilor care s-au intamplat astazi.

My anonim (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum