M-am uitat sa vad ce fac,ei doar povestind cu spatele la mine.Am iesit usor din camera,fuugind ca sa scap.M-am oprit,daca fug ma va prinde.Firar al naibii de loc mare ce e,de rapitor nemernic.In fata mea a aparut un foc alb din el trasformandu-se într-o foaie.Am luat foaia incepand s-o citesc.
"Nu te teme micutul meu,te voi salva din ghearele raului.Nu meriti sa traiesti ca animal de companie.Ochii tai verzi ce semnifica pura natura,parul tau ca apusul, esti un inger firav micul meu zburator.In curand vei sti cine esti si cui ii apartii.
-Anonim"Ce dracu!?Inca unul?!Si ce vrea sa spuna cu adevaratul eu?Prea multe 😵.Foaia sa facut disparuta ca prin magie.Daca tot nu pot fugi,ar fi bine sa ies macar in gradina.Am iesit pe fiecare usa care mia cazut la indemana pana am reusit sa dau de gradina.Am fugit zambiind afara,pana ceva greu ma doborât.Am deschis ochii speriat ca ar putea fi el,dar de fapt pe mine e un lup negru,coada lui fiind ca focul.La pripiu vorbesc, coada lui la varfuri face exact ca un foc care arde.Doamne voi ajunge la spitalul de nebuni.Sa dat de mine,eu ridicandu-ma in sezut.Ma lins pe fata incepand sa se invarta in jurul meu.Am inceput sa rad atunci cand sa impiedicat si sa rostogolit in tufele cu trandafirii rosii sangeri.A iesit unde era plin de frunze si in cap erau doi trandafir ca doua coarne.Ma pufnit rasul,facandul sa se scuture si toate sa vina pe mine.
-Ce faci aici?!
Am tresarit cand l-am vazut pe Daisuke si Tyler langa el.
-Am vrut sa ies afara,ma plictiseam inauntru si se pare ca micutul asta a dat peste mine.
-Daca sunt micut,tu ce esti?
Am ramas socat cand lupul a vorbit.
-V-v-v-v...VORBESTI?!
-Da.Si nu mai tipa am un auz fin.
Spune si isi pune labele pe urechi.
-Iubire el e Feno, lupul dintre preferatii mei.
-Scuze Feno,nu am vrut.
-Nui nimik.Stiai ca esti dragut?
-Feno!
Spune Daisuke printre dinti.
-Ce e?E adevarat.
-Feno vei mai putea sta cu el,dar acum e timpul sa doarma.
-E 3 dupa amiaza,de ce mereu spui ca trebuie sa dorm?!Nu vreau!
Ma prins brutal de mana,facandu-si ochii din nou rosii,pleoapele mi se inchid.La naiba,nu din nou!!!