5

1K 59 0
                                    

-Tiam adus sa mananci.

-Nu mie foame.

-Ba da iti este.

Mam uitat la tava suspicios.

-Nu am otravit mancarea.

-N-am de unde sti.

-Te iubesc si n-am sa fac asta.

Pe un moment inima mea a tesarit la asa ceva.Pe tava erau aperitive,piure cu carne si salata si un suc de mere natural.Am inceput sa mananc stand pe canepele care spre surprinderea  mea sunt foarte moi si confortabile.Am mancat felul 2 ca na nu pot sa nu mananc carne😀.

-Deschide gura.

Am deschis gura,iar el mia indesat in gura o sunca rulata cu cascaval inauntru.Atat de delicios~.Ma hranit el pana am terminat.A luat sucul luand o gura din el si sa apropiat de mine unindusi buzele cu ale mele,intrand in lacasul meu facanduma sa inghid sucul.Am inceput sa il imping.

-Dai..su..ke...oprestete.

Sa oprit indepartandu-se de mine,mai apoi privindu-ma.

-Vad ca te-ai uitat deja in spatele medalionului.

-Mhm.Scuze.

-Nu e nimik iubire,oricum de abia asteptat sa imi aud numele spus de tine,dar se pare ca iti place mai mult sa il gemi.

-N-nu eu...

-Te iubesc.

Spune si ma priveste in ochi,inima batand din ce in ce mai repede,iar obrajii mei luand foc.

-Yo!!!aud o voce care striga.

Daisuke maraie facanduma sa tresar,observand asta ma mangaie pe cap si ma trage mai aproape de el.

-Deci lai luat pana la urma.spune un baiat cu parul vopsit in roz si ochi albastri.

-Da.Si e al meu.

-Hai frate!Nu-l tine pentru tine.

-Frati?spun confuz.

-Iubire,el e Tyler.Un prieten.

-Si un prieten extrem de bun.

-Oh.spun zambind.Eu sunt Hiro.

Vreau sa dau mana cu el,dar Daisuke nu ma lasa.

-De ce?spun eu.

-Imi apartii.

-E un amarat de salut.spun nervos si plec in camera arucandu-ma in pat.Idiot.Prostule.Handicapatule.Ah ce ma enerveaza.Eu...un...un...ghhhhh.

My anonim (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum