Ma trezesc dimineata,din cauza ca asistenta ma anuntat ca ma va externa.Miam luat hainele de schimb pe mine,o bluza cu gluga verde,pantaloni de treiling negru si adidasi negri.Am semnat pentru externare si am mers spre casa.Ai mei au vrut sa vina dupa mine dar sunt la munca si mna n-ai ce face.Iau coltul si ajug pe strada unde stau,orasul e dragut,nu tocmai mare dar e destul incat sa spui ca e unul.Simt in spatele meu priviri care ma urmaresc de deaproape.Intru inauntru si am de aface cu cutii peste tot.
-Lena?Esti acasa?
-Da!!o aud cum striga.
-Ce se petrece?
-Ma mut.spune cand vine in sufragerie.
-Ce faci?
-Ma mut,prostule.Doar nu voi mai sta aici cand am logodnic.
-Ah ok.Drum bun.
-Nesimtit.
-Multam.
-Nu ma ajuti?
-Nu,ca mie foame.
-Porcule.
-Vaco.
-Mistretule.
-Purceao.
-Vierme.
-Proasto.
-Nesimtit.
-Tunata de cap.
-Idiot.
-Nebuna.
-Pitic.
-Girafo.
-Schelet.
-Balena.
-Nu sunt grasa!!!
-Ai pierdut si ba da esti.
Am mers in bucatarie facandumi un sandvis si lam mancat cu pofta.Am mers in camera mea punanduma in pat,vrand sa dorm cand am primit un mesaj.
"-Iubire.Daca mai stai mult pe spate posibil sa nu ma mai pot abtine si am sa sar pe pe tine distruganduti fundul ala mare si bombat.
-Ce?!
Ma uit in stanga si in dreapta dar nu vad pe nimeni,nici la fereastra nu e nimeni.
-Nu ma mai cauta ca nu ma gasesti.
-Ce doresti?
-Pe tine.Pe bune!Daca mai dai mult din fundul ala am sa bag eu ceva in el ca sa se miste dupa aia!
-Ya!Pedofilule!!!
-Nu sunt pedofil!Sunt doar cu un an mai mare ca tine
-Deci esti de varsta mea.
-Fuck.Vezi iubire ma ametesti cand iti musti buza.
Idiot.
-Nu sunt idiot.Sunt inebunit dupa tine.
-Nu imi mai scrie.
-Daca nu imi raspunzi si nu accepti darurile vor exista cosecinte.
-Dar...nu sunt gay.
-Nu conteaza.Tot ce vreau e:Ca.Tu.Sa.Imi.Apartii.!!!!"
Miam pus capul pe perna speriat de-a binelea.Corpul imi tremura,tresar cand simt patura pusa pe mine.Ma ridic si ma uit in jur dar nu e nimeni,ma las inapoi coplesit de teama si imi inchid ochii.Simt cum ma relaxez dat nu stiu din ce cauza,parca cineva imi mangaie capul ca sa imi trasmite ca totul e bine,facanduma sa adorm.Ma ridic dimineata,imbracandu-ma si mergand jos.
-Lena ne vei lipsi.spune mama plangand.
-Sa ne vizitezi si sa ne suni,daca Mike te face sa plangi il voi distruge.spune tata.
-Pa Lena.
-Pa pustiule.spune si isi ia bagajele.
-Pot sa imi fac o camera special pentru mine din camera ei?
-HIRO!striga mama.
-Ce?
-Sigur.spune tata razand.
-Ok.Eu plec.
Merg spre scoala,sti ce?Voi merge pe scurtatura ca n-am chef sa merg pe cel obisnuit.Merg printre blocuri pe o carare care ma duce mai repede la scoada decat sa inconjor.Un zgomot ma face sa tresar speriat,uitandu-ma in fata mea.Un brunet cu suvite rosii era in fata mea,uitanduse la mine cu ochii lui verzi care devin rosi.Rosii?!?!Ce dracu?!Ma dau in spate,dar ca printr-o minune apare in fata mea.
-Boo!
Am tresarit si am luato la fuga mergand inapoi,fug cat ma tin picioarele.Ce dracu mai e si ăsta?!Cum naiba a ajuns la o asa distanta pana la mine?!In fata mea apare ca prin minune un baiat inalt cu parul negru si suvite mov avand ochi rosi la fel ca al celui brunet.Vrand sa merg in alta parte nu pot din cauza a unor matahale ce ma inconjoara,asta nu poate..am..nevoie de aer.Prea aproape...o sa...si negru.Da mam panicat si am lesinat.Mereu mi se intampla asta,motivul e o problema ce sa intamplat in trecut.