12

791 47 0
                                    

-Trezestete,javra!

Am sarit in sus cand cineva a aruncat apa pe mine.

-Nu sta degeaba punete la munca!Nu stiu de ce stapanul te tine daca nu esti hrana lui.

H-hrana?

-CE MAI STAI!

-A-acum...

M-am inbracat si am mers jos unde ea ma astepta.

-Azi vei curata gradina de trandafiri.Vreau ca toate buruienile sa fie scoase.Daca ramane una,te voi chinui incetul cu centul pana simti ca mori.

Ma aruncat afara din casa,cazand in genunchi.Lacrimile sau adunat in colturile ochilor gata fiind sa cada,dar m-am abtinut.M-am uitat la genunchi sangerau putin din cauza impactului cazaturii.M-am ridicat cu greu de jos,luand tot ce am nevoie pentru a curata gradina, smulg fiecare buruiana in parte.Sunt atat de multe dar sper ca voi termina pana la urma.

-Hiro.

-Oh, buna Feno.

-Nu din nou...

-E in regu-ah.

Spun si din greseala mainele mele sau umplut de ghimpii de la trandafiri.Mi-am scos usor ghimpii ca sa nu imi fac ranile si mai rau decat sunt deja facute.

-Hiro.Nu mai poti continua asa,trebuie sa ii spui lui Daisuke.

-Dar daca ii voi spune cine stie ce se va intampla.

-Te asigur ca aia va fi moarta in mai putin de 2 secunde.

Doar imaginandu-mi capul ei zburand sau alte metode imi face sa mi se intoarca stomacul pe dos.

-Doar nu mai spune,simt ca dau afara.

Deja simt greata care ma copleseste.

-Ai rani,esti slabit,ranit la genunchi care dupa cum stai jos ti se poate infecta.Si tu te astepti sa tac.

-Oricum am terminat.

Am vazuto cum se uita la fiecare detaliu in parte,pana a rup o crenguta dintr-un pom micut si arucandul pe jos.

-Ce e asta javra!?Parca ti-am zis sa nu fie nimic lasat in urma!!!

Feno a inceput sa maraie,cred ca ii pus capacul.A venit si la impins pe Feno in tufisuri facandu-l sa chiuie de durere,mi-a tras un sut in burta si unul in gura ceea ce ma facut sa scuip sange.A dat in mine pana sa plictisit,lasandu-ma acolo.Nu mai am energie,asa ca mai bine inchid ochii si las frigul de iarna sa ma cuprinda.

My anonim (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum