25

580 39 0
                                    

-Cum adica de rau?!(Daisuke)

-Toata lumea sa iasa afara inafara de Tyler.

-Nu am sa te las aici.(Nail)

-E fratele meu stiu ce fac.Aveti incredere in mine.

-Mereu vom avea.(Nail)

M-am apropiat de fratele meu cand au iesit cu toții.

-Len...sunt eu Hiro...

-Hi...ro...

-Asa e.Hiro.Te rog nu il lasa sa te controleze.Si tu Lem,mi-ai promis ca nu ranesti pe nimeni,iar tu faci contrariul,uite Tyler e perechea voastra nu merita asta.

-Lem....nu place.

M-am apropiat de el luandu-l usor in brate.

-Stiu,Lem.Dar aceea persoana te iubeste asa cum esti.Nu te considera un mostru.Doar vorbiti oke?

-Mhm.

Sa apropiat de Tyler care acesta sa dat in spate.La luat in brate calmandu-se revenind la normal.

-Mirosul tau e dulce.

Tyler sa uitat la mine,dandui aprobare ca poate sa il atinga.

-Insfarsit te-am gasit.Credeam ca nu te voi mai gasi.

-Nu ma vei pierde,iti vom da o sansa.

Toate sunt bine cand se termina cu bine.Am iesit lasnadui pe cei doi singur.Gradina e cel mai bun loc in care pot sa stau linistit in momentul de fata.

-Sa rezolvat?

-Da.

-Hey sau intamplat atat de multe in ultimul timp incat nu prea am avut timp de noi.

-Ai dreptate.Daisuke?

-Da?

-Ce ati zicd sa mergem in regatul meu?Cred ca cei de acolo au nevoie sa stie ca traim.Ftatele meu va conduce acolo deci vreau sa ma asigur ca poporul meu stie ca exista cineva care ii va indruma.

-Ca tot veni vorba...ma intreb ce face regatul in momentul  de fata?

My anonim (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum