* -Hiro...
Un barbat cu parul alb,cu fata in ceata,mai degraba ochii nu ii vad bine.
-Astepata inca pitin,mucutul meu inger.
-Cat?Cat sa mai indur?Nu stiu cine sunt?Inca!Vreau ca totul sa se termine sau sa nu fiu asa zisa reincarnare inapoi.
-Nu spune asta dragule,as muri daca as sti ca vei face asta.Am asteptat clipa asta de mult pana sa vi si fiecare secunda a fost ca un chin.
-Tu...tu esti corul alb?
-Da...
-De ce trebuie sa fiu eu?!
-Pentru esti tu.Pentru ca esti prea pretios si rar pentru a disparea.*
M-am trezit la caldura,focul ardea in semineu,eram invelit....SI DE CE DRACU NU MA POT MISCA?!M-am ridicat in sezut,mare greseala, deoarece durerea simtita ma pus inapoi.
-Nu te misca.
Tyler a venit cu o tava spre mine.
-Ce-
-Nu iti face griji.
-Ce-
-Nu te forta.
-Da mai lasama sa vorbesc.
Spun bosuflandu-ma.
-Stiu ce vrei sa spui.Te-am gasit pe jumatate inghetat de frig.Te-am luat si te-am adus in camera la caldura.Ai plin de rani,iar daca Daisuke vede asta nu mai cum sa te scoti.
-Nu trebuie sa afle.
-Sa aflu ce?
Am inghetat cand i-am auzit vocea lui Daisuke.
-O doamne ce ti sa intamplat?!
Spune repezindu-se la mine,tragand patura vazand ca sunt tot bandajat.
-Tyler,Feno vreau adevarul.Si fara minciuni!Sa inteles Hiro?!
-Da....
-Multumestei servitoarei tale Jena.
-Tyler...
Spun eu.
-Scuze amice,dar asta mia fost ulti.a picatura.
-Ce vrei sa spui?
-La pus sa curete sala mare de bal,la pus sa curete toata gradina de trandafiri,scotand fiecare buruiana,cu rani la genunchi,mainile iau fost ranite de ghimpii trandafirilor,unde dupa curva aia a ruot creanga invinovatindu-l pe Hiro ca na curatat.Ma impins in tufis,iar pe el la batut.
Spune Feno maraind.Tot ce a facut Daisuke a fost sa se ridice si sa paraseasca camera,am vrut să-l opresc,dar Tyler nu ma lasat.Urlete sau auzit facamdu-ma sa tremur deabinelea.Asta....e...violet,crud,fara inima....nu vreau sa mi se intample si mie...Geamul de la camera sa spart sau mai de graba zis peretele de sticla.Persoane mascate cu aripi gri la varfuri albastre au intrat in camera.
-C-ce se intampla?!
Spun speriat.Tyler sa pus in fata mea atacand persoana,care se repezii spre noi.Cineva la luat pe Feno zburand cu el,iar Tyler a ajuns in cealalta parte a camerei.Cand mascatul a vrut sa puna mana pe mine,sa ferit inainte ca o coasa lunga sa il decapiteze.
-Nu il atingeti.
Ochii lui Daisuke sau facut rosii,3 au sarit pe el luptandu-se.Am vrut sa ma dau jos din oat si sa fug,dar cineva mi-a prins mana usor luandu-ma ca pe o mireasa.
-E in regula,stapanul ma trimis dupa tine.
-S-tapan....?
-Corul alb.
-Nu il atinge.El e al meu!!!
Striga Daisuke,vrand sa se ridice,dar era prea ranit.
-D-Daisuke...
Spun,dar mana necunoscutului mia acoperit achii facandu-ma sa adorm.Ce se va intampla cu mine?