Am continuat sa mergem pana am ajuns intr-o sala mare in acre nu am mai fost.
-Aici e sala de mese.Acum poti sa mananci si tu aici,daca ranile tot ți sau vindecat.spune Lea.
Mi sa pus sa mananc,eu infulecand totul.Am mers in camera,cand am deschis usa camera era intr-o bezna,am o senzatie ciudata.Intru inauntru,iar usa se inchide dintr-o data,apoi simt cum impins la perete.
-C-cine e-esti???
-Shhh...
Ma tras spre el...mainile lui fiind pe talia mea,unde una dintre ele coborâ pana ajunge la coada mea.
-Nu a-atinge...
-Ți-ai revenit....
Am ramas stana de piatra la auzul vocii.
-Daisuke?!
-Shhh....
Și-a lasat capul pe umarul meu,cealalta mana a urcat pe capul meu unde mi-a mangaiat urechile,fapt ce ma facut sa marai.
-Mhm...
Am ridicat incet capul,placut de senzatia pe care mi-o da cand imi mangaie urechile e fenomenala.Dau din coada fericit exact ca o pisica sau un cățel cand primeste afectiunea de la stapan.
-Iti place?
-E atat de bine,la stanga,mai la stanga,o da acolo.
Spun si ma las moale la ce bine se simte cand imi scarpina urechea in acel loc.L-am impins cand mi-am dat seama ca el e in casa lui Nail.
-Ce cauti aici?
-Am venit sa te iau acasa.
-Dar Nail e perechea mea,il....
-Il ce?
-Exact ma ce?
Ne-am intors vazandul pe Nail infuriindu-se deabinelea.
-Raspunde Hiro!
-....
-Am sa raspunzi!
Spune apăsat.
-Te....iub...esc...
-Cum?
Spune mai calm.
-Sti ce am zis!
Sa apropiat de mine,dar Daisuke ma tras langa el.Ceva ciudat am simtit,m-am uitat la cei doi care erau jos tinandu-se la piept.
-Ce-ce faceti?
Și-au tras materialul bluzei lasand um semn in forma de luna si doua stele pe piept.Daisuke a venit si mi-a rupt bluza,ramand toti socati cand aveam si eu acelasi semn.Asta..inseamna...CA SUNTEM PERECHI!O doamne ei sunt alesi mei.Cel care ma rapit si cel care ma rapit de la rapitor.