9

896 49 0
                                    

Cand vreau sa o iau aceasta se deschide instantaneu.

-Buna,Hiro.

-C-ce?

-Numele meu e Dox,iar eu te astept de foarte mult timp.

-Pe mine?Dar de ce eu?

-Deoarece,tu mai avut si acum 1000 de ani.

-O-o m-mie?

-Da.

-Dar eu am doar 18 ani.

-Reincarnarea ta.

-Adica m-am reimcarnat?

-Pleg ai ramas.

-Hey!

-*rade* ai ramas la fel.Si ca sa iti raspund la intrebare e da.Dar important e ca te-am regasit si mai regasit si tu,trebuie sa revi la adevaratul tu cat mai repede.

-De ce?

Cartea,adica Dox se inchide si ma loveste in cap.

-Au!

-Deoarece lumea e in mainile tale.Esti o raritate.Si e neaparat ca profetia sa fie implinita.

-Profetie?

-Shh!

Am tacut,auzimd pasi.

-Nu trebuie sa ma gaseasca el.Nu-i spune,e un demon foarte periculos.Ai grija la el.Ma voi transforma intr-un cercel care se va capsa in urechea ta.Mereu voi iesi din cercel.Acum trebuie sa plec si nu-i spune nimic din ce sti.

Spune si simt o durere la urechea dreapta.

-Aici erai!

Spune si ma imbratiseaza pe la spate.

-Eu...amm...

-Cauti o carte?

-Da...am terminat una chiar acum cateva minute si as dori sa mai gasesc una interesanta.

-Cine stie,poate vei gasi o carte chiar foarte interesanta.

Spune si ma priveste intens.

-De ce te uiti asa la mine.

-Doar asa.

Spune si ma saruta scurt.M-am intors gasit totusi o carte.

-"Insula penei ingerului misterios"?

-E o carte foarte interesanta.

-Poti sa imi spui câte ceva despre ea?

-Sigur.

Spune si dintr-o data ma trezesc la el in poala,el stand pe fotoliul din pernele confortabile.

-Se spune ca un inger care nu e inger a-

-Cum adica era inger,dar nu era?

-Pai era un inger,dar se spune ca mai avea ceva special care nu era un inger simplu,era puternic,misterios,intelept,si foarte,dar extrem de rar.

-...

-Sa continuam...Acel inger care a luptat impotriva nedreptati dintre el si persoana lui iubita.

-Lupta?

Ma saruta pe un ochi,apoi pe frunte.M-am lasat pe umarul lui pentru a asculta mai departe.

-Se spune ca a luptat pentru dragostea lui,dar ceilalti n-au fost deacord.

-De ce?Ce era rau in asta?

-Era promos unui demon.

Am tresarit la vorbele astea.

-Persoana sau ingerul?

-Ingerul.Era promis de muc ca pereche a sa,dar ingerul iubea pe altcineva.

-Pe cine?

-Se spune ca era un Cor.

-Cor?

-Era un cor alb.Demonul a fost rapus de rautate.

Simt se incoarda.Cumva demonul era...el?

-Si...ce s-sa intamplat?Demonii nu sunt rai?

-Chiar daca demonii sunt rai,si ei au o inima.Dupa ce rautatea si furia l-au controlat a recurs la lupta intre el si cor.

My anonim (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum