24

583 40 0
                                    

-Pentru ca e....fratele meu mai mare.

-Cum?

-Nail,e fratele meu.

-F-frate?(Nail)

Și-a dat gluga de la roba jos, lasand la iveala un baiat blond cu urechile de lup,ochii ii avea aurii ceea ce mie mereu mi sau parut fantastici.Am sarit in bratele lui plangand de ferucire.Am simtit cum si el plange si ne-am lasat in jos pe podea,ma strans tare in brate,ultima data cand l-am vazut e inainte cu o saptamana de la cearta dintre noi.Cearta a fost bazata pe hotararea mea de aceea de a alege dintre ei,si ca mereu sufar.

-Imi pare atat de rau.Nu trebuai sa ne certam,eram atat de nervos si de suparat ca suferi si nu poti lua o decidere aupra acelei situatii din cauza presiunii altora si a problemelor incat ma facut sa rabusnesc.Dupa ce am plecat fara sa anunt timp de o saptamana,m-am intors dar a fost prea tarziu.Aflasem ca murisei sacrificandu-te pentru cei doi care ii iubesti.Mi sa aratat insula in care te-ai prabusit dupa povestea spusa  incat am ramas sa pazesc insula de orice intrus.

-Imi pare rau,frate,trebuia sa iti ascult sfaturile.

-Shhh acum e bine.Te am inapoi.Nu iti mai dau drumul,nu te voi mai pierde din nou.

-Ahhhh!

Toti ne-am uitat la Tyler care forma de demon ia aparut,sa repezit spre fratele meu imbratisandu-l.

-Nu se poate...(fratele meu)

-Ce e?

-E perechea mea!(Tyler)

Spune printre gafaieli.Tyler a lesinat,iar fratele meu ma luat iabpoi in brate.

-Hiro.

Nail a vrut sa ma atinga dar fratele meu a marait facandu-l sa se indeparteze.

-Tie somn?

-Putin.

-Vino te voi duce intr-o camera din castel.

-Hiro.

M-am intors spre el confuz.

-Poti sa dormi cu mine?Ca atunci cand eram mici?Te rog?

-Sigur.

Am mers spre o camera care se afla langa a meaNe-am urcat in pat luandu-ne in brate adormind.Am simtit cum ceva ma gadila pe fata,m-am trezit usor dand de ceva tare.M-am uitat in sus dand de pieptul lui Nail,i-am zambit si iam cuprins somnoros mijlocul,dand din coada.

-Ce faci aici?

-Adica in camera noastra?

M-am uitat in jur observand ca avea dreptate.A inceput sa ma sarute salbatic,pe gat in jos.

-N-Nail s-stai....ah...

Asta nu la facut sa se opreasca pana cand am auzit o bubuitura.Ne-am uitat unul la altul inainte ca sa aarim din pat ca arsi,mergand in sala mare de bal.Ajus i-am vazut pe Tyler si pe fratele meu cum stateau la o distanta mare. Si ma refer ca e aruncat in perete,iar fratele meu avea din nou personalitatea aia afara.

-ASTA E DE RAU!

Strig si le atrag atentia tuturor.

My anonim (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum