A Roxfort volt életem legszebb de legnehezebb időszaka. A szüleim már fel sem ismernének. Pedig biztos jól vannak. Remélem...
Az iskola elvégzése, és ezzel Voldemort kivégzése után azt gondoltam hogy végleg magam mögött hagyhatom a fájdalmat. A sok halottat. A bár túlélő de gyászoló rokonokat. Mivel már csak a keresztanyám ismert a családomból, és ő nem tudta hogy boszorkány vagyok, nem tudtam mást tenni mint meghúzódni a Weasley lakban.
Mrs. Weasley nagyon kedvesen és nagylelkűen befogadott de egy idő után kezdett kényelmetlenné válni a helyzet. Bár Ginny-vel igen jóban voltam, Ronnal a viszonyom nem igazán tartott sokáig. Ráadásul nem is szépen váltunk szét. Ő azt mondta, én megváltoztam én pedig azt neki, hogy kiállhatatlan helyzet, hogy együtt kell laknunk. Bár teljes szívemből bánom hogy megbántottam, az igazat mondtam neki. Nem akart leszállni rólam egész végig amíg ott éltem. Számomra pedig néha kell egy kis csend. Amikor szakítottunk, Ginny megpróbált vigasztalni de igazából a bátyjával értett egyet. Így hát nem maradt senkim.
Mivel a Ginny-vel való barátságom nem ment teljesen tönkre, segített keresni nekem egy kiadó házat amiben lakhatok. Végülis sikerült egyet találni Londonban, ami egész otthonossá vált számomra.
A szerelmi életem azóta említésre sem méltó. Senkivel nem találkoztam Ron óta, úgy mintha randi lenne. Mivel körül voltam véve muglikkal és nem kockáztattam hogy bárkinek is ki kelljen törölni a memóriáját, inkább hagytam a francba az egészet. Ha úgy van, úgyis megtalál a nagy Ő vagy valami ilyesmi.
A minap a szekrényemben takarítottam és a nagy porban egy arany apró tárgyat találtam. Felvettem a tenyerembe hogy megnézzem. A hüvelykujjammal kicsit megtöröltem. Az időnyerő. Nem volt olyan régen hogy használtam a Roxfortban de mégis egy évezrednek tűnt.
Nem lehetett véletlen hogy akkor és ott megtaláltam az időnyerőt, mivel rá egy napra megkaptam a levelet. És éppen azt tartom a kezemben.
Tisztelt Granger kisasszony
Örömmel értesítjük hogy felkérnénk a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola Átváltoztatástan tanárja posztra. Ha érdekli az állás küldjön egy levelet vissza. A tanév szeptember 1.-én kezdődik.Tisztelettel:
Minerva McGalagony
igazgatóEleinte abban sem voltam biztos hogy képes leszek ránézni mégegyszer arra az épületre ami - talán ez az oka hogy visszamegyek - bár mindenben segített nekem mégis annyi sebet hagyott a lelkemben.
De tudtam, hogyha tényleg szükség van egy tanárra akkor ők biztosan számíthatnak rám.
YOU ARE READING
Those Eyes
Fanfiction" - Sajnálom, hogy elpazaroltuk az eddigi időt egymás utálatával, de most nem lehetnék ennél boldogabb - suttogta, közben egy kósza tincset a fülem mögé igazítva, mire válaszul csak rámosolyogtam. Tudta, hogy egyetértek. " Az iskolai éveik alatt...