parksy 🚬🚬 @dafn
Polubione przez dafn, imsurvive, ronley, greeast, tenott, devilzab i 35876 więcej
tenott Dafne nie paliła, prawda?
parksy Oczywiście, że nie. Wiem, jak potępiasz coś takiego, a ja nigdy nie zrobię nic, czemu jesteś przeciwny ❤️
imsurvive Fajny pomysł na zdjęcie. Gdybyś nie była aż tak psychiczna to bym się nawet mógł za Ciebie wziąć. Niestety, Twój charakter odrzuca 🤷♂️
parksy I tak bym Cię nie wzięła. Moje serce w całości należy do Teosia ❤️
devilzab Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że nic poza seksem między wami nie ma i nie będzie? 🤔
parksy Ty tak uważasz 🤭
thomas Uwielbiam to, jak Twoje usta idealnie pasują do mojego kutasa 😏
tenott Nie pisz tylko, że się z nim pieprzyłaś. Mówiłem Ci już, że jeśli chcesz bym Cię rżnął to nie możesz oddawać się innym.
parksy To było dawno temu. Zanim jeszcze byliśmy w związku, kochanie. Teraz jestem tylko Twoja ❤️
tenott Jeśli tylko dowiem się, że kłamałaś, gorzko tego pożałujesz.
her.g O mój Boże! Jak można w ten sposób traktować kobietę? I dlaczego do cholery ty się na to godzisz? Weź mu się postaw, to nie może być tak, że on bierze co chce, a nic nie daje Ci w zamian! To nie jest związek a wykorzystywanie!
tenott Za kogo ty się niby kurwa uważasz, by wtrącać się w to, jak postępuje ze swoją własnością?
her.g Z Twoją własnością? Z tego co wiem to Pansy jest kobietą, a nie jakąś zabawką, którą sobie bierzesz, gdy tylko masz do tego okazję. Nie mogę uwierzyć, że się aż tak stoczyłaś Pans i pozwalasz by taki chuj robił Ci coś takiego.
tenott Chyba nie wiesz do kogo się zwracasz w tym momencie, laleczko. Jeśli nie chcesz mieć więcej problemów niż sobie teraz robisz, wyjdź z tego profilu i nigdy więcej nie wracaj. To nie jest towarzystwo dla tak grzecznych dziewczynek, jak ty.
her.g Laleczko to sobie mów do swoich panienek, dla Ciebie mogę być jedynie per Pani. Uwierz mi, że Bóg jest tylko jeden, więc nie wiem za kogo się uważasz, ale na pewno jesteś wart mniej niż zero. Oby ktoś Cię kiedyś nauczył, jak postępować z kobietami i niech ta lekcja będzie bolesna.
parksy Zapraszał Cię tu ktoś, Granger? Wypierdalaj i nie mieszaj się w moje sprawy. Już dawno zerwałyśmy kontakt, pogódź się z tym, że jesteś pieprzoną ofiarą losu i nikt o zdrowych zmysłach nie będzie chciał się z Tobą zadawać.
Dodawanie komentarzy zostało zablokowane.
###
Od teraz rusza prawdziwa akcja 😏