39. Draco

916 40 55
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

dragonmalf Następnym razem, jak już będziesz chciał zdradzać swoją laskę to chociaż upewnij się, że nie masz żadnych pogrążających się zdjęć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


dragonmalf Następnym razem, jak już będziesz chciał zdradzać swoją laskę to chociaż upewnij się, że nie masz żadnych pogrążających się zdjęć. Tak, btw, nie znam tej kobiety, ale nienawidzę takich typów, jak ty, więc wgrałem Ci na laptopa wirusa. Powodzenia w odzyskiwaniu danych. Pozdrawiam z tego miejsca Teodora, dług spłacony ma się rozumieć.

Polubione przez imsurvive, ronley, greeast, ronley, browlav, tenott, lovelun, browlav, gin.we, parksy, dafn, her.g, freoo, deaan, geowe i 36958 więcej

freoo Wtf?! To nie jest czasami Astoria na tych zdjęciach? Tylko czy ona była brunetką kiedyś?

greeast Byłam.. Kilka lat temu, to był czas, gdy eksperymentowałam ze swoimi włosami, ale w ostateczności postanowiłam zostać przy blondzie, co widać na pierwszym zdjęciu.

parksy Czyli co, poderwałaś chłopaka przyjaciółki? Poważnie? Która normalna kobieta tak robi? Nawet ja bym się nie zniżyła do takiego poziomu, a uwierz mi, że robiłam różne rzeczy.

greeast Nie spałam z nim. No przyjemniej nie, odkąd jest z Herm. Kiedyś, kilka lat temu, ja i Draco byliśmy parą, ale to długo przed związkiem jego i Mionki. Nie wiem dlaczego ma nadal te zdjęcia..

dragonmalf Bo Cię kocham, kretynko. Nigdy nie chciałem naszego zerwania, to ty podjęłaś decyzję. Myślałem, że będąc z Hermioną zapomnę o Tobie i tak było, przysięgam, że tak, ale nie na długo. To ty jesteś moją prawdziwą miłością, nie ona, nie ktokolwiek inny. Nie umiem już z tym walczyć.

her.g W takim razie, dlaczego wciąż ze mną byłeś? Dlaczego zwyczajnie, jak normalny człowiek ze mną nie zerwałeś?

dragonmalf Nie potrafiłem. Za każdym razem, jak się do tego zbierałem, Twoje duże oczy mi w tym przeszkadzały. Nie miałem odwagi Cię zranić. Przepraszam.

her.g Skąd ta szminka na Twoich koszulach? Zapach damskich perfum?

dragonmalf Nie chciałaś uprawiać ze mną seksu, więc umawiałem się z kobietami podobnymi do Ast..

devilzab Ale ty jesteś chory człowieku, to się powinno leczyć.

lovelun Nie przeżyjesz jutrzejszego dnia, już ja Ci to zapewnię.

freoo Pomożemy z Georgem, który aktualnie nie ma telefonu, ale wie wszystko ode mnie.

greeast Przykro mi, ale ja nic do Ciebie nie czuję. Gdy zerwaliśmy, wiedziałam, że to najlepsza decyzja, myślałam, że ruszyłeś dalej, a ty w perfidny sposób bawiłeś się uczuciami Mionki. Nie chcę Cię znać.

tenott Karma jest szmatą, pamiętaj o tym, Malfoy 🙂

###
I znowu robię z Draco chuja, ja nie wiem co jest ze mną nie tak 😱😂

Before Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz