11. Dm

1.1K 38 43
                                    

tenott
Granger, prawda?

her.g
Kurwa..
Poważnie?
Daruj sobie, nie mam zamiaru z Tobą pisać.

tenott
Ponieważ Twój chłoptaś się dowie?
Daj spokój, chyba nie ma się czym martwić, co? 😏

her.g
Nie jesteś ani trochę w moim typie, więc nie, nie ma się czym martwić.
Czego chcesz?
Masz jakąś sprawę czy po prostu postanowiłeś uprzykrzać mi życie?

tenott
Nie chcę byś nigdy więcej pisała do mnie w ten sposób.
Nie pozwolę sobie na takie zachowanie z czyjejkolwiek strony i nawet to, że jesteś tak piękna Ci nie pomoże, kumasz? Zajmuj się swoimi sprawami, ten świat, w którym żyje nie jest dla Ciebie odpowiedni.

her.g
Masz jakiś komples wyższości czy jaki chuj? Nie mam zamiaru już w ogóle zwracać się w jakikolwiek sposób na Twój temat czy do Ciebie, więc nie masz się czymś przejmować 🙂
Skoro Pansy lubi, gdy się ją traktuje jak dziwkę to spoko.

tenott
Skąd ją w ogóle znasz?

her.g
Kiedyś się przyjaźniłyśmy. Zresztą, chuj Cię to obchodzi.
W ogóle bardzo ładnie pobiłeś Freda, sprawiło Ci to przyjemność, gdy znęcałeś się nad nim, a on nie był w stanie Ci oddać przez zbyt dużo alkoholu we krwi?

tenott
Czyli mnie rozpoznałaś, milutko.
Zasłużył sobie na to, niech trzyma łapy przy sobie, a więcej moja pięść się nie spotka z jego gębą.

her.g
Trzyma łapy przy sobie?
Fred nie jest gejem, w życiu by się do Ciebie nie dobierał.

tenott
Kto napisał, że do mnie?

her.g
Fred był całą imprezę ze mną, więc jakim cudem obmacywał kogoś innego?

tenott
Najwyraźniej byłaś bardziej pijana niż sądzisz, maleńka.

her.g
Nie pisz tak do mnie, już Ci coś pisałam na ten temat.
Czekaj, czekaj, coś mi w tym wszystkim nie pasuje. Jak dokładnie wyglądał ten chłopak? Widziałeś go czy po prostu złapałeś pierwszego lepszego który się nawinął? 🙄

tenott
Rude włosy, tyle mi wystarczy.

her.g
Kolczyk w uchu?

tenott
Może, chuj wie. Nie przyglądałem mu się aż tak dokładnie. Zniknął mi gdzieś z tłumu, a jak go znalazłem to był z Tobą, tego jestem pewien.

her.g
Już wiem chyba o co chodzi i napiszę tylko: XDDD.
Następnym razem przyglądaj się dokładniej swojej ofierze.

tenott
Co to ma niby znaczyć?

her.g
Jestem pewna, że posiadasz jeszcze jakieś resztki szarych komórek i będą one w stanie na sekundę się skupić.
Pisanie uważam za zakończone, skoro wszystko sobie wyjaśniliśmy.
Obym nie miała już nigdy więcej tej wątpliwej przyjemność pisania z Tobą albo spotkania.
Żegnaj, dupku.

tenott
Do zobaczenia, złotko.
Jestem pewien, że uda mi się jeszcze utęperować ten Twój cudowny języczek 😏

(wyświetlono)

Before Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz