geowe Podoba mi się Twoja nowa przyjaciółeczka @her.g @dafn
Polubione przez dragonmalf, ronley, imsurvive, gin.we, lovelun, parksy, dafn, mills, her.g, browlav, devilzab, tenott, freoo, deaan i 35286 więcej
lovelun Zostaw ten palec, typiaro. Ja pierdole, odgryziesz go kiedyś i nie będziesz mogła nawet sobie palca do nosa wsadzić 🙄
her.g Pożyczysz mi wtedy swój 😏
devilzab Od kiedy lubisz takie grzeczne koleżaneczki, Daf? 🤔
dafn Nie jest aż taka grzeczna na jaką wygląda 😎 Zresztą jest na prawdę cudowną osobą!
tenott To może chociaż któreś z was powie mi, gdzie jest moja siostrzyczka?
geowe Przyjedziesz osobiście? Z chęcią załatwię jeszcze raz sprawę pobicia mojego brata, ale tym razem tak, jak należy 🙂
tenott Możemy to załatwić w każdej innej chwili. Teraz chcę jedynie by Dafne wróciła do domu.
dafn A ja chcę byś dał mi spokój. Niestety, oboje nie dostaniemy tego, czego chcemy 🙂
her.g Dafne jest bezpieczna z nami, jeśli boisz się, że jej coś się stanie. Odwiozę ją do domu, gdy tylko będzie chciała. Daj jej się pobawić.
tenott Nie znam was, skąd mam nie wiedzieć, że któryś z Twoich koleżków ją nie wykorzysta?
her.g Zaufanie dobra rzecz. Przy mnie zresztą jej nic nie grozi.
tenott No tak, bo takie chuchro, jak ty to wiele może zrobić w sytuacji zagrożenia 🤦♂️ Mam taką zasadę, że ufam tylko sobie.
her.g To jesteś biednym człowiekiem. Aktualnie nic poza uwierzeniem mi Ci nie pozostaje. Albo bierzesz to co proponuje albo martw się dalej.
tenott Śmieszna jesteś. Dobrze wiem, w którym klubie jest Dafne już od samego początku. Ściany mają uszy. Podoba mi się jednak wizja Ciebie pod moim domem, więc przystanę na Twoją propozycję. Do zobaczenia za niedługo, kwiatuszku.
her.g Kutas 🙄