61. Millicenta

629 25 2
                                    

mills Uwielbiam te wszystkie dramy, na prawdę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

mills Uwielbiam te wszystkie dramy, na prawdę.

Polubione przez imsurvive, gin.we, deaan, ronley, freoo, greeast, lovelun, her.g, browlav, geowe, tenott, wik, dafn, devilzab, parksy i 38506 więcej

imsurvive Gdyby ta drama dotyczyła Ciebie to już byś taka zadowolona nie była 🙄

lovelun Jakby nie patrzeć, zasłużyliście sobie na gniew Mionki. W sensie, popieram powód dlaczego to zrobiliście, ale nie całe wykonanie.

gin.we Sama miałam ochotę zajebać Malfoya własnymi dłońmi, ale to sama, a nie siedmiu na jednego. Bardzo nieładnie z waszej strony.

geowe Okej, było nas siedmiu, ale bił jedynie Ron. Nie jesteśmy aż tak upośledzeni by w kilku napierdalać jednego.

freoo I na początku chcieliśmy go jedynie ostrzec i nastraszyć, ale po tym co mówił na temat Herm, nerwy nam puściły. Dlatego nie odciągnęliśmy Rona. Gdyby tylko Malfoy miał więcej oleju w głowie albo choć trochę honoru, wszystko skończyłoby się inaczej.

brownlav Ja tam uważam, że dobrze zrobili. I nawet jeśli ten gnój będzie chciał się zemścić to co niby nam zrobi? Przeceniacie go chyba za bardzo.

parksy Czyli co, Mionka nadal nie odezwała się do żadnego z was?

devilzab Do mnie tak, ale to wszystko zasługa tego, że, gdy przyszła do Luny, ja akurat tam byłem, a ona nie chciała mnie wyganiać.

wik Powiedzmy, że z nią pisałem, choć bardziej to ja wylałem wszystko co mi leżało na sercu, a ona odpisała jednym krótkim słowem "Okej", co sam nie wiem, jak interpretować 🙅‍♂️

gin.we Dajcie jej trochę czasu, na pewno jej przejdzie.

lovelun No nie wiem, bywa bardzo uparta 💁‍♀️

freoo Wiemy..

Before Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz