67. Draco

732 31 34
                                    

dragonmalf ❤️ @her

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

dragonmalf ❤@her.g

Polubione przez 38296 osób.

ronley Chwila, moment, czy to Mionka?

imsurvive Stary, nie wiem czy coś nie tak z moimi okularami czy jak, ale ja także widzę tutaj Herm..

parksy O kurwa..

mills Nie no, coś zdecydowanie musi być nie tak. Przecież ona..

tenott Aha.

freoo Przestańcie panikować, na pewno musi być jakieś logiczne wyjaśnienie na tą całą sytuację. Przecież wszyscy znamy Herm, ona w życiu by do niego nie wróciła po tym, jak ją oraz nas wszystkich potraktował. A już zwłaszcza nie wylądowaliby w łóżku. To na pewno jakaś prowokacja z jego strony, ja się nie dam w to wkręcić.

tenott Jaka niby prowokacja? Ja tu jasno i wyraźnie widzę Granger, której ewidentnie podoba się to, że jest fotografowana przez tego dupka, na jakąś przerażoną czy zniesmaczoną to nie wygląda. Myślałem, że jest chociaż odrobinę mądrzejsza.

gin.we Ja za to nie mogę uwierzyć w Ciebie oraz w was wszystkich, prócz Freda. Znacie Mionkę nie od dziś, a tak łatwo uwierzyliście w to, że po tych wszystkich wyzwiskach, obelgach i innych by skończyła u Malfoya w łóżku? Jesteście nienormalni.

greeast Tylko, że dowody świadczą, jak na razie jedynie na jej niekorzyść..

lovelun Czyli jakbym pokazała Ci zdjęcie ufo to także byś uwierzyła, że ono istnieje tylko dlatego, że jest takie zdjęcie? Nie dociekałabyś czy jest ono prawdziwe, czy czasami nie jest stare, zretuszowane albo czy historia do niego nie jest wymyślona?

her.g Dzięki dziewczyny i Freddie. Bardzo się cieszę, że widzę teraz, kto tak na prawdę mnie zna i mi ufa 🙂

dragonmalf Ależ wami łatwo manipulować. I nie ma za co, Herm. Cieszę się, że otworzyłem Ci oczy, w sumie, żal mi Cię, więc uznamy, że jesteśmy kwita. No i doceniam to, że tak bardzo wkurzyłaś się na chłopaków za to, że mnie pobili. Dobrze wiedzieć, że wciąż Ci na mnie zależy 😏

her.g Nie zależy mi, za dużo sobie dopowiadasz. Dobrze jednak, że mamy wszystkie sprawy pozamykane i ruszysz swoim życiem zamiast wtrącać się w moje. Szczerze życzę Ci wszystkiego co najlepsze 🤷‍♀️

dragonmalf Ja Tobie również, Granger, Tobie również 😎

Before Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz