124. Teodor

600 34 4
                                    

tenott 🍕🥃

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

tenott 🍕🥃

Polubione przez imsurvive, gin.we, ronley, mills, brownlav, devilzab, parksy, dafn, lovelun, dragonmalf, deaan, geowe, greeast, freoo i 43367 więcej

lovelun Lavender?

freoo Od kiedy wy się tak przyjaźnicie?

geowe Bardzo podejrzana sprawa. Detektywie Ron, mamy dla Ciebie nową sprawę.

ronley Zajmę się nią niezwłocznie, jak tylko rozwiąże obecną. Pozdrawiam cieplutko

devilzab Ta obecna sprawa to gdzie się podział pilot? Bo jeśli tak to mogę Ci chyba pomoc ją rozwiązać XD

ronley Wiedziałem, że na nim siedzisz! A tak się zapierałeś! Nie zaufam Ci już drugi raz..

gin.we Oho, drama queen mu się włączyła. Radzę Ci się czym prędzej ewakuować z mieszkania. Uwierz mi, że w tym wypadku będzie już tylko gorzej.

devilzab Jako, że wiążę z nim poważną przyszłość to chyba jednak muszę się nauczyć jakoś radzić z jego wewnętrzną królową 🤷‍♂️

brownlav Yep, to ja. I nie nazwałabym tego przyjaźnią, Teodor potrzebował kobiecej rady, więc mu ją udzieliłam, a jako, że oboje nie jedliśmy jeszcze kolacji to tak wyszło. Błagam, nie zaczynajcie jednak ze swoimi teoriami spiskowymi XD

greeast Za późno na to, siostro. Bliźniaki już zaczęli spekulować kiedy przemieni się to w dramę XD

freoo Ja stawiam na to, że kiedy Hermiona to zobaczy.

geowe A ja na to, że kiedy wypijecie za dużo i skończycie w łóżku.

tenott Nisko nas cenisz widzę.

geowe Dziwisz mi się? Już pokazałeś, że po alkoholu robisz się rozwięzły i nie potrafisz trzymać swoich dłoni oraz ust przy sobie.

brownlav Jego jeszcze jestem w stanie zrozumieć, choć nie popieram tej nagonki skoro przeprosił i ewidentnie żałuje, ale czym ja sobie na to zasłużyłam?

geowe Niewinne ofiary przy każdej wojnie są. Na dodatek jesteś zraniona przez to rozstanie z Ronem bardziej niż pokazujesz, a wiadomo, jak się kończy, gdy ma się złamane serce, alkohol i gorącego chłopaka przy sobie.

brownlav Tym, że uprawiam seks z byłym mojej najlepszej przyjaciółki, która jest dla mnie jak siostra? Żałosne jest to, co teraz piszesz, Weasley.

her.g Miałam tego wszystkiego nie komentować i trzymać się z daleka od kłopotów, ale przesadziłeś George i to porządnie. Nawet jeśli dojdzie do czegoś między nimi, to nie jest Twoja ani nikogo innego sprawa, ponieważ ja i Teodor nie jesteśmy już razem. To co tutaj napisałeś jest poniżej pasa. Wiem, że jesteś zły na niego, ale nie załatwiaj spraw w ten sposób, bo nie jest smutno tylko Lavender, ale także i mi. Proszę, nie mieszajcie się w to wszystko, to nie jest wasz biznes.

tenott Amen.

Before Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz