116. Dean

594 30 8
                                    

deaan Mówiłem, że uda mi się ją rozbawić

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

deaan Mówiłem, że uda mi się ją rozbawić. I co, niedowiarki?

Polubione przez her.g, devilzab, parksy, lovelun, dafn, gin.we, ronley, mills, imsurvive, dragonmalf, devilzab, cho, tenott, geowe, greeast, freoo i 44235 więcej

lovelun Udało Ci się! Gratulacje!

greeast Jak ja Cię teraz szanuję to tylko ja wiem!

dafn Stawiamy za to lody do końca życia, serio!

deaan Przestańcie bo się zarumienię, laski.

her.g Już nie udawaj, że Ci się to nie podoba. Gdybyście teraz tylko widziały jego zadowoloną minę XD

devilzab Jedno pytanie, jak mu się to udało?

her.g Wystarczyło, że mnie nie okłamywał oraz zapewnił rozrywkę podczas której nie myślałam o tym całym gównie.

dragonmalf Kiedy w końcu postanowisz nas wysłuchać? Rozumiem, że zachowaliśmy się, jak kutasy, ale nie dajesz nam szans byśmy to w jakikolwiek sposób naprawili.

her.g A któryś chociaż próbował? Jedyne co robicie to piszecie tutaj oraz użalacie się nad sobą, a czy któryś z was przyszedł do mnie? Chociaż spróbował ze mną porozmawiać, przeprosić inaczej niż przez telefon?

ronley No nie, ale nie sądziliśmy, że w ogóle bierzesz to pod uwagę.

her.g Od kiedy zwracacie na to uwagę? Darujcie sobie wszyscy, jesteście żałośni.

lovelun Jakieś piwko wieczorem?

gin.we Wiecie co? Chrzanić to wszystko, najebmy się.

parksy A Tobie co?

mills Czy to ważne? Najważniejsze to teraz jest się porządnie napić laski 👸

brownlav U mnie? Tylko pomagacie mi posprzątać po wszystkim.

ronley Nie mieliśmy się czasami dzisiaj spotkać?

brownlav Mieliśmy, ale jak widzisz plany się zmieniły. Dowiedziałam się czegoś dzisiaj Ronald i nie umiem spojrzeć na Ciebie w ten sam sposób.

ronley Co to znaczy?

brownlav Jeszcze nie wiem..

Dodawanie komentarzy zostało zablokowane.

Before Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz