dragonmalf Otwórz proszę te drzwi.. Chcę jedynie przeprosić i nic więcej.
Polubione przez brownlav, greeast, lovelun, gin.we, deaan, her.g i 34289 więcej
her.g Nie ma mnie w domu.. I teraz się cieszę z tego, że Teo zaproponował wyjście.
dragonmalf Chyba nie piszesz poważnie. Tyle nas łączy, nie możesz przekreślić naszej znajomości tylko dlatego, że popełniłem błąd.
her.g Bycie ze mną mimo, że kochasz Ast uważasz za błąd? Błędem było, że w ogóle dałam Ci szansę i, że uwierzyłam w to, że mogłeś mnie pokochać. Gdybyś chociaż powiedział mi prawdę.. A ty wolałeś bzykać po kątach inne laski, myśląc o naszej przyjaciółce. To nie jest ani trochę normalne.
greeast Jako, że ta sprawa dotyczy także mnie, pozwolę sobie się wtrącić. Draco, odpuść sobie. Nie wiem, dlaczego tak nagle postanowiłeś znowu zabiegać o Herm, ale to Ci się nie uda, zwłaszcza, że jeszcze wczoraj pisałeś do mnie praktycznie to samo. Naucz się, że lecenie na dwa fronty nie popłaca 🙂
dragonmalf Ty to się nawet nie odzywaj. Wolisz rudego przygłupa zamiast mnie, to już samo w sobie jest żałosne. Prawie tak samo, jak to, że Herm lata za tym zjebanym Nottem, który rucha wszystko co się tylko rusza. Aż tak Ci brakuje bolca? Odezwij się tylko, a pokażę Ci na czym na prawdę polega prawdziwy seks, Granger.
tenott Tymi pięcioma centymetrami chcesz ją zadowolić? Jesteś żałosny, Malfoy. Mam nadzieję, że zostaniesz już do końca sam, jeśli nie to już współczuję tej biedaczce.
her.g I nie rucham się z Nottem, tak dla sprostowania. Po prostu spędzam z nim miło czas, czyli coś, co z Tobą nie robiłam już od dawna 🙂 Miłego życia, Malfoy. Bardzo się cieszę, że już nie jestem jego częścią 🙂