114. Teodor

671 31 1
                                    

tenott Bez Ciebie to już nie ma sensu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

tenott Bez Ciebie to już nie ma sensu.

Polubione przez lovelun, browlav, dragonmalf, gin.we, ronley, mills, freoo, parksy, dafn, imsurvive, devilzab, greeast, geowe, cho, deaan i 44258 więcej

gin.we Trzeba było o tym myśleć zanim zachowałeś się, jak totalny kutas.

lovelun Niby jestem z Ginny, ale jednak mam nadzieję, że uda Ci się to naprawić. Jesteście dla siebie stworzeni!

ronley Jesteś z Ginny? Od kiedy? Jak? Co?

gin.we Tak się pisze, kretynie 🤦‍♂️

parksy Zjebałeś po całości, Nott. Nie wiem czy uda Ci się to naprawić..

imsurvive Myślę, że Hermiona w końcu mu ulegnie. Raz się udało, więc drugi raz też.

dafn Tylko, że wtedy pobił jedynie Freda oraz zachowywał się, jak jakiś pieprzony władca, a teraz chodzi o coś o wiele poważniejszego - zdradę. Ja bym czegoś takiego nie wybaczyła.

freoo Tylko mnie pobił, co to takiego. Wcale nie byłem poobijany XD

greeast Nie płacz już nad sobą, Weasley. Teraz nie chodzi o Ciebie.

freoo Nigdy nie chodzi o mnie..

mills Ty się ciesz, że Hermiona jakimś cudem chce was jeszcze w swoim życiu po tym, jak nie powiedzieliście jej, że jej chłopak ją zdradza, a uważaliście się za jej przyjaciół.

dragonmalf Tylko, że Nott jakimś cudem też jest naszym przyjacielem, więc nie mogliśmy tego zrobić. Zwłaszcza, że nie widziałyście go na drugi dzień, gdy mu o tym powiedzieliśmy. On na prawdę żałował, żałuję i będzie żałować już do końca swych dni, ale czasu nie cofnie.

cho Skończcie pisać swoje mądrości i dajcie im załatwić to po swojemu. Wasze mieszanie się nic im nie da, to decyzja Mionki, nie nasza.

dragonmalf Ale mam mądrą kobietę.

cho Nie podlizuj się. I tak śpisz na kanapie do końca tygodnia.

dragonmalf Okej..

Before Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz