40. Dm

807 32 5
                                    

banda ulańców
(devilzab, lovelun, gin.we, ronley, imsurvive, freoo, brownlav, greeast, geowe, parksy, mills, dafn, tenott)

dafn
Co się dzieje, skąd ta grupka?

tenott
Pewnie stąd, że ktoś ją tutaj założył.

dafn
Nie Ciebie pytałam 🖕

tenott
Nie określiłaś osoby 🖕

lovelun
Dobra, stop!

devilzab
Zebraliśmy się tu dzisiaj by pomóc naszej koleżance Hermionie, której chłopak okazał się być totalnym chujem i niedorozwojem.

imsurvive
O, wow. Od kiedy wy aż tak dużo czasu spędzacie razem, co? Coś się kręci między wami? 😏

lovelun
Jedynie karuzela spierdolenia.
To się w sumie dotyczy także was.
No nieważne!
Ważna jest taraz Mionka i to, że zapewne rozpacza po nim bardzo oraz jest załamana. Człowiek w takim stanie robi różne pierdoły, więc musimy coś zorganizować by zapomniała o tym wszystkim!

gin.we
Dobzi ludzie z was, ale nie uważacie, że Mionka potrzebuje się wypłakać? Impreza jej raczej nie pomoże, a ciche siedzenie w domu z lodami.

devilzab
Nie znam jeszcze osoby, której alkohol by nie pomógł 🙆‍♂️

ronley
Moim zdaniem to dobry pomysł.
Z chęcią pomogę coś zrobić 😎

devilzab
I taką postawę się szanuje!

tenott
Skoro już i tak się zaangażowałem w tę sprawę to spoko, też jestem z wami.

parksy
Może jestem ponownie przyjaciółką Mionki od niedawna, ale bardzo chciałabym się odwdzięczyć za wszystko co dla mnie zrobiła.

lovelun
Super! Więc plan działania jest taki: Teodor, wyciągasz gdzieś Mionkę z domu. Możesz z nią robić cokolwiek, prócz seksu czy jakichś macanek. Harry, Ron i Blaise skołujecie alkohol, jeden niech się zajmie muzyką. My dziewczyny ogarniamy dom i zapraszamy ludzi.
Zrobimy najlepszą imprezę pod słońcem, gwarantuje wam to!

brownlav
Już się nie mogę doczekać 😏

mills
Niech będzie 🤷‍♀️

gin.we
Zobaczycie, że Mionce się to nie spodoba...

(odczytano przez wszystkich)

Before Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz