34. Pansy

772 30 5
                                    

parksy Nowy etap w życiu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

parksy Nowy etap w życiu.

Polubione przez imsurvive, devilzab, tenott, her.g, mills, browlav, gin.we, freoo, deaan, dragonmalf, greeast, lovelun, geowe, deaan, ronley i 36896 więcej

imsurvive W jakim sensie?

parksy W takim, że koniec obsesyjnego uganiania się za Nottem oraz umawianiem się z nim na szybkie bzykanie. Czas zacząć się szanować.

devilzab Rychło w czas, stara. Już i tak połowa miasta nie ma do Ciebie szacunku.

parksy Myślisz, że będę się tymi zjebani przejmować? Ich sprawa, co o mnie myślą, ważne jest dla mnie teraz to, czy to wy będziecie potrafili spojrzeć na mnie, nie, jak na dziwkę, a jak na Pansy z czasów, gdy jeszcze miała choć trochę godności.

her.g Nie uważam Cię za dziwkę i reszta zapewne także nie. Nie obchodzi mnie to, co robiłaś w ciągu tych kilku lat, jeśli rzeczywiście masz zamiar skończyć z przygodnym seksem oraz maską wrednej suki, okej, masz u mnie czystą kartę. Przyjaźń?

parksy Jak najbardziej. Wybacz, Hermiono. Za wszystko.

her.g Nie ma nawet o czym pisać. Już dawno Ci przebaczyłam.

mills Jeśli Mionka Ci ufa, ja także. Nie sknoć tego, Parkinson.

parksy Nie mam zamieru 🙅‍♀️

tenott Szkoda mi będzie dobrego seksu, ale zasługujesz na kogoś, kto będzie Cię traktować na poważnie. U mnie i tak nie miałaś na co liczyć.

parksy Wiedziałam o tym od samego początku, po prostu wmawiałam sobie, że może być inaczej. Mam nadzieję, że kiedyś poznasz, czym jest miłość. Może nawet okaże się, że nie masz się czego bać?

tenott Nie boję się miłości, po prostu jej nie potrzebuję 🙆‍♂️

parksy Skoro tak uważasz 🤷‍♀️

dafn Czekałam na moment aż moja stara przyjaciółka wróci. Dobrze, że w końcu odzyskałaś rozum ❤️

gin.we Witaj wśród naszej rodziny, Pans ❤️

lovelun Od teraz jesteś jedną z nas. Trzeba zrobić jakąś imprezkę, gdzie Cię lepiej poznamy. No.. Prawdziwą Ciebie 💁‍♀️

greeast Całkowicie popieram wszystko, co jest wyżej 🙋‍♀️

her.g Coś wykombinuję 💁‍♀️

###
Następna to opisówka.
Miłego dnia ludziska ❤️

Before Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz