BAŞLANGIÇ -->TEHLIKE!

522 33 10
                                    

Eteğimin önünü katlayıp yukarı çektim.Elbiseleri yıkarken karşımdakı leğenden su sıçrıyordu üzerime çünki.Doğru anladınız herşeyi elde yıkıyoruz nerde lan çamaşır makinesi falan,o yalnız filmlerde oluyor evladım.Sinirimi yatıştırmak için  cn-blue dan Lie şarkısını açdım.Niyemi sinirliyim?! Birçok erkegin yaptığı gibi babam rus kızlarıyla yıllarca vakit geçirdikten sonra eve dönmüştü.Ama ben buna sinirlenmemiştim,hatta çocukları bile varmış takmadım(Kabul,garip bi tip olabilirim :D).Yıllar sonra gelmiş beni tanımadığım,bilmediyim biriyle evlendirmeye çalışıyordu."Gözüm açık gitmeyeyim diye." Ne diyorsun be adam sen benden çok yaşayacaksın,rus kızları sana iyi bakmış! Tamam belki babama karşı çok tepki vermiş olabilirim ama buna hakkı yoktu! Üstelik bunca yıl sonra..
Ben ne kadar kendimi yırtıp istemiyorum desem de beni o adamla evlendirmeye kararlıydılar.Itiraz edince "ne o başka birisimi var? yoksa ayrı bir sorununmu var evlenmek için?!! "söyleyip ağzımı kapatırdılar.Kızlar ne demek istediyimi daha iyi anlar sanırım:(
Nişanın sabahı günü kendime gelemiyordum,çok yakında düğün yapılacaktı.Bu benim hayatım benim hayallerim değildi..!Annemin yaşadıklarını görünce bu hayatı katiyyen istemediğimi anladim.Çocukluğumdan bu yana 24 yaşımadek hep bir gözüm ağlar kaldı,hep bi eksiklik hep bi kırgınlık kaldı sol tarafımda.. En azından evlilik hayatımda mutlu olmalıydım.Benim evleneceğim adamla hiç bir sorunum yoktu,onu doğru-düzgün tanımıyordum bile! Benim asıl sorunum Babamla ilgiliydi ve bu sefer onun dediğini yapmayacaktım."Bu düşüncelerdeyken biranda çaresizliyimi hiss etdim "Kahretsin!! ben ne yapabilirdim ki?! Ben basit,okulu bile yarım okumuş bir kızım.Hiçbirşeyim yok!!  Yalnnızca hayallerim- dünyanı gezmek,Koreyi görmek.. Nah sana kore!! Kocanın evinde anca yemek programları izlersin!!" Sanırım sesli düşünmüştüm ama umrumda değildi,oturduğum toprak zeminden kalkmadım bile.Dizlerimi büküp ağladım..
-Seni hayallerine kavuştura bilirim.
Başımı kaldırıp duyduğum sihirli sözlerin hayal olup olmadığına baktım ve karşımda hayatımı değiştirecek adamı gördüm..
BU ILK BÖLÜM NASIL BULDUNUZ?

AL SANA KORE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin