Elkezdett felém jönni részegen, és én meg felé. Felkapott, átdobott a vállán, s felvitt szobájába a lépcsõn. Ahhoz képest, hogy részeg, finoman tett le az ágyára. Fölém támaszkodott és száját hozzányomta az enyémhez. Rég nem éreztem ilyet, nagyon jól csókol. Lassan szétnyitotta ajkait, s velük együtt nyíltak az enyémek is. Nyelvcsata közben lehúzta rólam a felsőmet, s a nyakamat szemelte ki. Szívogatta, csókolgatta, aminek következtében lila, piros foltok jelentek meg rajta. Egy ponton jobba megszívta, mint a többinél, mire felnyögtem.
-Ez az baby, nyögj nekem. - bátorított.
Lassan haladt egyre lejjebb míg elért a melltartómhoz. Megfogta hátul, s egy mozdulattal kikapcsolta azt. Lehúzta rólam, majd nyelvél körkörös mozdulatokkal nyaldosta melleimet. Erre csak nyögdécseltem kicsiket és lehúztam pólóját. Segített benne, és így már mind a ketten fél meztelenül voltunk. Namjoon visszatért a melleim kényeztetéséhez. ezúttal fogai közé vette egyik mellbimbómat és óvatosan ráharapott majd szívogatta. Ennek következtében egyre hangosabbakat nyögtem, de tetszett neki, nekem pedig még különösebben. Haladt tovább a hasamon keresztül míg el nem érte a nadrágom szélét. Kigombolta, lehúzta a cipzárt, és eltávolította rólam az anyagot. A bugyimmal is így járt el. Magáról is levette a nadrágot, majd az alsót. Combom belső részét simogatta, puszilgatta minek következtében egyre nedvesebb lettem. Nőiességemet is kényeztetni kezdte nyelvével.
-Csináltál már ilyet?- kérdezte miközben felhúzott egy kotont.
-Nem.
-Akkor felkészültél?
-Igen... Daddy.
Amint ezt kimondtam, finoman belém hatolt. Még ittasan is jól bánik a szerszámával. Lassan mozgatta bennem, hogy hozzászokjak ehhez az új érzéshez. Egy kissé fájt, de rosszabbra számítottam. Löktem rajta egyet, hogy gyorsíthat a tempón. Vette is a lapot szinte azonnal. Nem kellett sok idő, és eltalálta azt a bizonyos pontot.
-Otth.
-Nehem hallhottham. - morogta vissza mély és izgató hangján.
-Otth Dhaddy.
A gyors tempóval nem állt le. Folyamatosan tört elő belőlünk a nyögés és Namból a férfias morgásai. Éreztem, hogy nem sokára elérem a csúcsot. Még egy kicsit belehúzott a végére és pár másodperc eltéréssel élveztünk el. Előbb én, majd Õ. Lassan kihúzta farkát, lehúzta a gumit, amit beletekert egy zsebkendőbe és kidobta a szobámban lévő kukába. Lefeküdt mellém az ágyra és megölelt. Elfáradt.
-Bánod?- kérdezte tõlem.
-Nem bánok semmit.
Ezután beletúrtam a szõke izzadt hajába, ami nagyon sexy volt, majd együtt elaludtunk.
YOU ARE READING
Alakul.
FanfictionBTS Namjoon fanfiction (A történetben szereplő Rose-nak semmi köze a Balckpinkes Roséhoz, minden hasonlóság csupán a véletlen műve) 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASD EL