Az igéret

335 8 0
                                    

-Jacksonnal elmentem kávézni. - válaszoltam.

-Mióta vagytok ilyen jóban? Randiztatok? - igen, egyre jobban érzem ezt a bûntudatot, pedig még csak nem is járok senkivel.

-Nem tudom mondható-e annak.

-Szóval randiztatok.

-És ha igen? - idejött hozzám és a derekamnál fogva közelebb húzott magához. Megölelt, vagyis most is csak a fenekembe akart belemarkolni. - Itthon vannak Apáék?

-Vasárnapig nem is lesznek. - mosolyodott el.

-Szóval éhes vagy azt mondod. - tértem vissza üzenetére.

-Csinálsz nekem valamit Tökmag?

-Majd mindjárt egy nyaklevest. Nah jólvan, mit kíván Ferhõkalcoló?

-Haha. - gondolkodott el.

-Jó éhes lehetsz ha most találod ki - kuncogtam - azt hittem már alig várod hogy feladhasd a rendelést.

-Jólvan.. legyen rántotta. Gyors és könnyû elkészíteni.

-De csak akkor könnyû, ha én csinálom Te meg nézed mi?

-Igen.

-Amúgy tényleg nem nehéz. Na jólvan neki kezdek.

*10 perc múlva*

-Te vagy a fõzés istennõje. - jelentette ki teli szájjal.

-Tudom.

-Még jó ha tudod is. Ha megettük lesz egy kis feladatod, de szerintem rád is rád fér.

-Mégpedig?

-Már legalább 4 napja nem sexeltünk. Ne mondd, hogy nem akarod, és tudod mit ígértem.

-Persze, persze. Meg fogsz döngetni. Szóval valaki kanos... - húztam kicsit az agyát.

-Igen, és ez a valaki a meztelen testedet akarja látni.

-Ahhoz el kell kapnod. - ezt kimondva kezdtem el szaladni a nappali felé. Én az egyik oldalán voltam a kanapénak, Namjoon pedig a másik oldalán. Átmászott a háttámláján és rámvetette magát, majd csikolta a hasamat és megadtam magamat. - Rendben, most irány az ágy.

-Jókislány. - indultam fel az emeletre, de visszahúzott és elkezdett csókolni. Nem bír várni á dehogy. Itt és most kell. - Szerencséd, hogy a suliban tudtam türtõztetni magamat. - na de jó már szerencsés is vagyok amiért publikusan nem bassza szét a mostoha nõvérét.

De be kell vallani, kibaszott jól csókol. Falta ajkaimat kiéhezve, amit meg is értek, hisz a 4 nap az 4 nap. Csak addig hagyta abba a csókot, míg le nem húzta rólam a felsõmet és meg nem szabadított a melltartómtól. Viszont ezt nem tartom fairnek, így én is levettem az õ felsõjét. Kezeimet felsõtestén érzékien húztam végig, amitõl libabõrös lett. A csókból haladt lejjebb, most a nyakamat célozta meg. Itt-ott megharapta és kiszívta jelet hagyva, hogy az övé vagyok. Ennek következtében sóhajok és nyögések törtek elõ belõlem, amibõl tudta, hogy jól csinálja. Tovább haladt lefelé a kiálló kulcscsontomhoz és melleimhez. Masszírozott, s nyelv munkája sem állt le egy pillanatig sem.

-Ah Daddyh. Ez az.

Kibonotta az övét és lehúzta nadrágjával egyidõben a boxerét is. Ugyan így járt el az én ruháimmal is. Mind a ketten akartuk már. Elõvett egy óvszert, felhúzta magára és már bennem is volt, mire egy nagyot nyögtem a hirtelen mozdulat hatására.

-Ahh ez fáj.

-Bocsássh meg Baby.

Lassított, majd együtt kezdünk el mozogni. A nappali a nyögéseinkkel telt meg. Tudtuk már mi a másiknak az ideális sebesség, és ahhoz alkalmazkodtunk. Elértem a csúcsot, viszont Nam még nem. Ekkor egy új dolgot tett. Kihúzta belõlem férfiasságát, lehúzta róla a gumit és a hasamra, valamint a melleimre élvezett.

-És ezzel mosth mit kezdjekh? - kérdeztem tõle.

-Amith szeretnél.

-Hát kössz.

-Még nem végeztünk. - esett neki újra ajkaimnak.

Alakul.Where stories live. Discover now