Legjobb tanulásmódszer

364 7 4
                                    

-Nem igaz! Aish.. Nem értem ezt a hülye matekot. Sosem jön ki a megoldás. - meséltem Namjoonnnak a problémámat.

-Esetleg segítsek? Van néhány ötletem amivel biztosan sikerülni fog.

-Mégpedig mi lenne?

-Ahányszor eltalálod a megoldást leveszek magamról egy ruha darabot, ha viszont elhibázod, neked kell vetkőzni. - mutatott egy perverz félmosolyt.

-Megjött a kedvem tanulni. - csillant fel a szemem.

-Nos, akkor kezdjük. oldd meg ezt a mérlegegyenletet. - hozzáláttam a feladatnak, majd mikor készen lettem Nam leellenőrizte.

-Itt elrontottad, nézd csak. - mutatott ujjával a füzetembe, ezután pedig lehúzta rólam a felsőmet. Ez így ment egészen addig, amíg már csak egy bugyi takarta a testemet.

-Ez nem ér, vegyél le te is valamit! - próbálkoztam, erre levette az egyik zokniját.

-Hmm na gyere Baba. - húzott magához közelebb gurulós székemmel együtt.

Már már majdnem összeértek ajkaink, így szemeztünk egymással hosszasan. Nam ezt megelégelte, így államnál fogva, megtartva a fejemet hívott egy hosszú csókba. Kezeit derekam köré tette, nyakára kapaszkodtam, s nyelveinkkel vad harcba kezdtünk. Éreztem, hogy kezd fogyni a levegőm, majd lassan eltávolodtam a férfi ajkaitól.

-Mi volt a baj a suliban? - kérdezte aggodalommal a szemében.

-Jackson.

-Csinált valamit?

-Hát, szerelmes belém. Az. De én nem akarok összejönni vele. Aish Namjoon. Mi lesz ha a szüleink megtudják, hogy mit csinálunk? Vagy ha a suliban rájönnek? Jackson? Vele mit kezdjek? És ha a barátnőm megkérdezi miért nem akarok pasit, mert biztos, hogy megkérdezi, ismerem már annyira, mit mondjak neki? Hogy a mostohaöcsémmel így is olyan jó a kapcsolatom mintha járnék vele? Én nem akarlak elveszíteni mások miatt. - könnybe lábadt a szemem.

-CShsss nyugi Baba. Nem kell megtudnia senkinek, ha nem akarod. És ha valaki megkérdezi van-e pasid, nyugodtan mondjad, hogy nem szeretnél. Jacksont pedig hagyd csak rám. - feküdtünk le együtt az ágyamra. Arcomat beletemettem mellkasába, s pólója felfogta előtörő könnyeimet.

-Köszi, hogy mindig segítesz. - szipogtam.

-Nincs mit, ezért vagyok itt. - közelebb húzott magához mégjobban és adott egy szájra puszit. Ezután elaludtam a karjaiban.

Alakul.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant