-Kicsim. Kicsiiiiim. - ébresztgetett Nam.
-Miaz? - kérdeztem álmosan, homlokomat összeráncolva.
-Nem tudok aludni.
-És?
-Aludhatok veled?
-Hány óra?
-Hajnali 2.
-De neeeee. Álmos vagyok.
*Namjoon szemszöge*
Ahogy ezt kimondta Rose, mér vissza is aludt. Bemásztam mellé, körbe öleltem derekát, majd én is megpróbáltam aludni.
*Rose szemszöge*
Amint reggel felébredtem, éreztem, hogy hátulról Nam farka bizurálta a fenekemet pizsamámon keresztül. Vajon milyen álmai lehetnek? Lassan kimásztam az ágyból a szekrénye felé, de a szekrényem ajtaja felébresztette nyiszorgásával az ágyamban szuszogó férfit. Nem sok figyelmet szenteltem neki, majd válogattam a mai ruhámat.
-Szoknyát vegyél fel, abban nagyon sexy vagy. - tanácsolta álmosan mögémcammogva Nam, miközben hátulról megölelt.
-Jólvan, de úgysem fogsz látni, hiszen megyek Zoéhoz. De aztán jövök.
-Oké. - magához fordított, s adott egy rövid puszit a számra.
Ezután gyorsan összekaptam magamat, ettem pár falat reggelit, igaz már délután van hiszen délig aludtam, majd indultam is a parkba, hogy el ne késsek. Ott leültem egy rozsdásodó narancssárgára festett padra, majd vártam Zoét. 5 perc múlva már meg is pillantottam a felém sétáló barátnőmet nagy mosollyal az arcán. Felálltam és széttártam karjaimat, hogy nagy öleléssel fogadjam.
-Szia Roseeeee. - ölelt meg jó erősen, ahogy csak kitellett tőle.
-Zoé nem kapok levegőt!!!!
-Jah, bocsi. -kuncogott, s leültünk vissza az általam elfoglalt padra.
-Hogy vagy? - kérdeztem tőle.
-Szuperül.
-Feltöltött a nyár ahogy látom.
-Teljesen. Elutaztunk Londonba és ott voltunk 2 hónapot. Imádtam ott lenni.
-Örülök.
-És te? Veled mi volt?
-Amit tegnap leírtam. Pihi, lazulás, semmi különös.
-Senkivel nem találkoztál?
-Elég volt elviselnem a bátyám. - hmm sáláláá - és ott volt a telóm.
-És Jacksonnal, hogy állsz? - kacsintott rám.
-Még ugyan az, akár csak egy éve.
-Nem szedtél fel egy pasit se a szünet alatt? Gyönyörű vagy és intelligens, főnyeremény.
-Köszi, hogy ezt gondolod. Akkor sincs senki. Ti hogy vagytok Tae-vel?
-Köszi, jól vagyunk, bár ez a két hónap sok volt egymás nélkül.
-Huu gondolom.
Még beszélgettünk egy darabig, fagyiztunk egyet, utána pedig elköszöntünk egymástól és elindultunk hazafelé.
~
-Sziasztok! - köszöntem egy nagyot ahogy hazaértem.
-Csak én vagyok itthon Tökmag. - mondta Nam egy szál fehérneműben.
-Ahogy látom már vártál. - mértem végig tetőtől talpig a kockás hasú, drága Namjoont. - Mielőtt bármit is mondanál most felmegyek a szobámba aludni.
-Nem teheted ezt velem.
-Kérlek. Nem egy tárgy vagyok, akit akkor használsz amikor csak kedved szottyan egy kis sexhez.
-Igazad van, sajnálom.
-Én is így gondoltam. Na gyere ide. - tártam ki kezeimet egy ölelésre amit Nam viszonzott és közben belepuszilt a nyakamba.
YOU ARE READING
Alakul.
FanfictionBTS Namjoon fanfiction (A történetben szereplő Rose-nak semmi köze a Balckpinkes Roséhoz, minden hasonlóság csupán a véletlen műve) 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASD EL