Pizza 18+++

778 11 2
                                    

Igen... Jackson Wang. Õ az aki beindít és helyes és... állj le Rose. Mondj neki valamit, ha már kinyitottad az ajtót ne csak nézd!

-Ömm sz...szia.- nyugiii, ne dadogj, próbálj meg értelmesnek tûnni, ha már külsõleg nem vagy az.

-Szia. Rose, ugye? - oh szóval Nam beszélt neki rólam.

-I-igen. Köszi a pizzákat. - ezután odaadtam az árát, amit a konyhaasztalról vettem el lefelé jövet, hiszen Namjoon már odakészítette.

-Megzavartam valamit? - kíváncsiskodott a nedves hajam és "öltözetem" alapján.

-Nem, dehogy, csak épp hajat mostam.

-Hát... remélem még találkozunk. Szia.

-Szia. - azzal ideadva a pizzákat, sarkon fordult és elment.

-Mitõl lettél ilyen vörös? - kérdezte Nam, mikor beértem a konyhába, ahol ott ült egy szál boxerben, nedves hajjal, rohadt sexy-n amitõl még vörösebb lehettem.

-Hmm... elvörösödtem? Talán a látványodtól, nézz magadra. - így van növeljük az egóját.

-Szóval dögös vagyok szerinted. - ezalatt letettem elé egy doboz pizzát az étkezõsztalra, és egy dobozzal magam elé, s én is leültem egy székre. Válaszként pedig csak mosolyogni tudtam rá.- Tehát igen, gyere csak ide. - mutatott maga mellé.

-Dehogy megyek, éhes vagyok. - majd elkezdtem magamba tömni a finom sajttal és sonkával ellátott szeleteket.

-Rosszkislány. Ez tetszik, viszont büntetést fogsz kapni.- majd õ is elkezdett enni.

~

Miután megreggeliztünk, (igaz én nem bírtam megenni csak 3 szeletet) bányám felállt és összeszedte a dobozokat. Ahogy látom minden értelemben felállt. Na húzzuk egy kicsit az agyát.

-Kanos vagy? Daddy.

-Ahj hagyd abba. Anyáék nem sokára itthon lesznek, szóval most nem lehet.

-Mi nem lehet?

-Nem dughatlak meg.

-Ahh Daddy mégegyszer.

Most már nem érdekelte semmi, lehúzta a boxerét. Idejött hozzám és felültetett az asztalra, majd elkezdett vadul csókolni. Megfogtam hímvesszõjét, minek következtében morgott egy számomra nagyon izgatót. Kezem lassan mozgattam farkán, majd gyorsítottam. Eközben nyelvével áttört az enyém mellé, s szopogatni kezdtem erõs szervét. Morgásai miatt elnedvesítettem az asztalt, majd Nam is ráélvezett a kezemre. Egy pillanatra abbahagytuk a csókot.

-Nyald le Baby. - számhoz emeltem a fehér nedûben úszó kezemet, majd lenyaltam azt amilyen lassan csak tudtam. Ezután nem bírtam tovább várni.

-Nam, mehet!

-Mégegyszer.

-Daddy - elsétált a konyha melletti folyosóra, majd kivett egy óvszert az ott lévõ fogason lógó kabátja zsebébõl. Mire visszasétált már fel is húzta magára. Közelebb húztam magamhoz a derekát majd belém helyezte felálló testrészét. Nagyon vágytam rá. összehangoltan mozogtunk és imádtam. Csak nyögtünk a gyönyörtõl és egyre gyorsabban mozgott bennem mikor is elértük a csúcsot és egy hatalmas sóhaj keretében kihúzta belõlem farkát. Zsepibe csomagolva kidobta az óvszert, majd visszatért hozzám. még egy darabig csókolóztunk, de ez sem tarthatott sokáig, hiszen a szüleink nemsokára hazaérnek.

-Gyere Nam, örtözzünk fel.

-De én döntöm el miben leszel, jó?

-Rendben. - nem tudom mit akar de nem ellenkeztem.

Felmentünk a szobámba és Namjoon rögtön kivett egy fekete szoknyát a szekrényembõl, viszont egy csomó minden más is kiesett ezzel együtt.

-Oh. - lepõdött meg, s elkezdte felszedni a ruháimat a földrõl.

-Semmi baj, de inkább hagyd rám kérlek. - nagyon cukin próbálkozik, de ha õ csinálja az a baj csak rosszabb lesz. Gyorsan összehajtottam a ruhadarabokat, egymásra raktam, majd vissza minden a szekrényembe. - Inkább mondd melyiket szeretnéd hogy kivegyem és szívesen megteszem.

-Jó. Azt a fekete szoknyádat szeretném, hogy felvedd.

-És felülre?

-Nem maradhatsz így?

-Naaaaam.

-Jól van. - kiválasztott egy kék színû, testre simuló, spagetti pántos felsõt. alá pedig mily meglepõ, egy szuper sexy csipkés melltartót kellett felvennem. Magamnak kiválasztottam a bugyimat és kész is lettem.

-Most én jövök. - átmentünk a szobájába a szekrényéhez. Kivettem a ruhái közül egy számára telesen szokatlan outfit-et. Egy fekete, koptatott foltokkal díszített, szûk farmernadrágra esett választásom, felülre pedig egy kék színû, kicsit bõvebb szabású felsõt gondoltam csa hogy összeilljen az én felsõmmel. Ahogy felvette elsõ mondata az lett amire számítottam.

-De nem szeretem a szûk nadrágokat, ráadásul szorít.

-Tudtam hogy ezt fogod mondani. Nekem pedig egy szuper mini szoknyát választottál már már fél fenekem kilátszik belõle. - lebiggyesztettem alsó ajkam, s tettettem a durcásat.

-Nekem tetszik. - suttogta fülembe érzékien. Ezután meghallottuk a csengõt.

-Jó, tudom. Gyere nyissuk ki nekik az ajtót. - utasítotam magunkat. Elindultunk le, Nam leült a nappaliban lévõ kanapéra, én pedig kinyitottam az ajtót.

Alakul.Where stories live. Discover now