-NINCS LISZT! -mérgelődtem.
-Semmi baj, gyere, elmegyünk a boltba. - nyugtatott bátyám.
-Mi lenne velem nélküled. - öleltem meg. - APUU, MEGYÜNK NAMMAL BOLTBAAA.
-Ezt megoldottad.
-Muszáj. -kuncogtam.
Felkaptam a kulcsomat, majd kimentünk az ajtón és elindultunk a legközelebbi boltba.
-Izéé.. a suliban nem csinálhatsz semmi olyat, tudod. -lomboztam le Namjoon kedvét, bár tudja, nem örül neki.
-Ezért is nem várom. De szerencsére max 7 órát vagyunk egy nap ott, így a többiben azt csinálok amit csak akarok.
-Bizonyos határokon belül.
-Jó nyilván nem fogok főzni. - erre mind a ketten elnevettük magunkat.
Közben megérkeztünk a boltba.
~
-Akkor újra. - készültünk neki. - Nem nehéz, majd meglátod.
Előkészítettem egy nagy tálat, majd végre neki láthattunk a tészta elkészítésének. Nam beleöntött egy fél zacskó lisztet a tálba, majd jöhettek a következõ lépések.
~
-Nagyon ügyes vagy. Nem is rossz elsőre. - mosolyodtam el a végeredmény láttán.
-Így kell kinéznie? - furcsálta a közösen megszenvedett pizzánkat.
-Úgy néz ki ahogy díszítetted, és egyébként sem az a lényeg, finom lesz meglátod. - bíztattam. - Na gyerünk kóstoljuk meg! - felvágtam a művünket, és ahogy megjósoltam, nagyon finom. - Megérte megszenvedni vele?
Nevettünk, ugyanis a víz kiborult ami a tésztába kellett és a sóval is meggyült a bajunk. Nam elsózta az egészet. Alig tudtam valamit kezdeni vele, de végül sikerült.
-Finom lett, de legközelebb te csinálod.
-Veled együtt. Gyakorlat teszi a mestert! - ne csak én tudjak már főzni kettõnk közül.
Mindenesetre annyira megéheztünk, hogy nem maradt pizza. 9 szelet volt, ebből én 2 és felet ettem, mégis elfogyott az egész.
-Nélküled nem sikerült volna.
-Tudom. Mit kapok? - sóvárogtam.
-Nézhetünk egy általad választott filmet.
-De ha veled nézem nem is nézzük. - tettettem a durcásat, még a kezeimet is keresztbe tettem.
-Pontosan, pont ezért választhatsz. - nézett rám önelégülten, majd mikor meglátta, hogy nekem ez annyira mégsem tetszik, változtatott. - De azt sem mondhatod, hogy nem élvezed.
-Jó, igaz. - mosolyodtam el, majd megcsókoltam.
-És még te mondod, hogy ne csináljak ilyeneket mikor észrevehetnek. Vagy te megteheted de én nem?
-Mit gondolsz? - vigyorogtam.
Felszaladtam a szobámba és levetettem magamat az ágyamra. Namjoon ugyan így tett. Közelebb húzott magához, majd telt és édes ajkaival közeledett az egyéim felé. Összeértünk, s lassan és óvatosan kezdett el csókolni, amit még eddig nem tapasztaltam. Finomabb volt mint bármikor. A fellegekben éreztem magamat. Amikor elváltunk egymástól láttam, hogy nem csak nekem tetszett, Namjoont is rendesen megmozgatta, főleg odalent.
-Jó néha lassítani nem? - húztam az agyát.
-Mikor Anyáék itthon vannak muszáj, de ha suli lesz készülj.
-Mire készüljek? - mosolyogtam el.
-Meg foglak döngetni rendesen...
YOU ARE READING
Alakul.
FanfictionBTS Namjoon fanfiction (A történetben szereplő Rose-nak semmi köze a Balckpinkes Roséhoz, minden hasonlóság csupán a véletlen műve) 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASD EL