*Rose pozíció*
Arra ébredtem, hogy Apáék hazaértek. Felkeltem, összekaptam magamat, majd mentem le hozzájuk. Nem sokkal később Namjoon is csatlakozott hozzánk.
-Sziasztok. - köszöntöttem őket.
-Sziasztok. - köszöntek vissza.
-Milyen volt az első hét a suliban? - kérdezte Vera, ekkor végigszaladtak a hét eseményei az agyamon.
-Teljesen jó volt. - válaszolt Namjoon.
-Neked is Rose? - kérdezte Apa.
-Hmm igen, mondhatjuk. Nem szeretek suliba járni. - és ez igaz, sose szerettem.
-Legalább ott van Zoé. - vidított Vera.
-Ő az egyetlen aki miatt még nem vagyok magántanuló.
-Az embereknek kell a társaság. Na, de gyertek reggelizzetek. - hívott Apa az asztalhoz.
-Mi a reggeli? - vártam éhesen a választ.
-Tükörtojás. - nyamii.
*Délután*
-Rose, mi lenne ha elmennék a parkba? - kérdezett Namjoon.
-Jó ötlet. Menjünk.
*Namjoon pozíció*
Felvette a cipőjét és már indultunk is. Odafelé egyikőnk sem szólalt meg, csak hallgattuk a madarakat, a folyó hangját, és élveztük a friss levegőt. Végül megtörtem a csöndet.
-Jól vagy?
-Igen. Nem szabad mindenki problémáját a saját vállamra vennem ha nem akarok teljesen begolyózni.
-Egyetértek. - közben megérkeztünk a parkba. - szeretnél fagyizni? - jó dolgokra kell terelnem a figyelmét.
-Persze! Nyami. - és már meg is indult a fagyis felé.
*~*
Neki egy Nutellásat, magamnak pedig csokit vettem, majd leültünk egy padra.
-Köszönöm a fagyit. - mondta fagyival teli szájjal.
-Nincs mit. - ott volt egy csepp fagyi a szája szélén, nem tudtam megállni, hogy ne nyaljam le onnan. Miután lenyaltam ő csak megszeppenve nézett rám. - Mi az? - kérdeztem.
-Egy, nem csináltál még sosem ilyet publikusan. Kettő, amíg te itt nyalakodtál, a saját fagyidat rányomtad a dzsekimre. - mutatott a nagy csokifoltra, rögtön a mellkasán.
-Sajnálom. - mosolyodtam el.
-Nem vicces. - durcizott.
-Akarod, hogy lenyaljam onnan is?
-Neeem Nam. - kezdett mosolyogni a dolgon Ő is.
-Jólvan na. - majd együtt nevettünk.
Tarkójánál fogva húztam magamhoz közelebb hogy megcsókoljam. Csókolóztunk, de egy, kettő, majd egyre több vízcseppet éreztünk magunkon. Eleredt az eső, és hirtelen zuhogni kezdett. Rose felállt a padról és elindult valami tetőt keresni fölénk, de csuklójánál fogva visszahúztam, hogy ajkaink összeérjenek. Bőrig ázva csókolóztunk, nyelveink egy percre nem akarták elhagyni egymást. Kezeimmel tartottam felfelé arcát, Ő pedig a nyakamat ölelte. Lassan elváltunk egymástól, és szaladni kezdtünk hazáig.
YOU ARE READING
Alakul.
FanfictionBTS Namjoon fanfiction (A történetben szereplő Rose-nak semmi köze a Balckpinkes Roséhoz, minden hasonlóság csupán a véletlen műve) 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASD EL