-Sziasztok. - köszöntöttem nagy mosollyal az arcomon szüleinket.
-Sziasztok. - köszöntek vissza.
-Minden rendben volt amíg nem voltunk itthon? - érdeklõdött Vera.
-Persze.
-A ház állapotából ítélve úgy vélem elvoltatok. - állapította meg Apa, miközben bejöttek a konyhába és már neki is láttak a vacsora elkészítésének.
-Rose, elõvennéd a szokásos fõzõs tálat? Tudod. - kérte Vera.
-Igen, máris. - majd miután megtalálta, s odaadtam neki Namjoon félre hívott.
-Mingyárt jövünk. - közölte szüleinkkel, aztán húzott maga után az emeleti fürdõszobáig.
-Nah mi az? - kérdezte tõle.
-A nyakadat nézd. - megnéztem a tükörben és láttam rajta a szívás nyomokat, amik Namnak köszönhetõen erõsen látszódtak.
-Szerencsére a hajam eltakarta, így Apuék nem vehették észre. De most mit csináljak? Vegyek fel egy sálat vagy mi?
-Jó ötlet.
-Komolyan?! Nyáron csak ez hiányzott. - elõvettem a kék sálamat ami illett a bátyám által kiválasztott öltözékemhez és mentünk is lefelé vissza a konyhába.
-Nyugodtan nézzetek valami filmet amíg fõzünk, majd szólunk ha készen vagyunk. - tanácsolta nagy mosollyal az arcán Vera.
-Rendben, gyere Rose. - válaszolt azonnal Nam, én meg csak mentem utána, egészen a szobájáig.
Bezárta az ajtót, s elindított egy filmet a laptopján. Valamit nagyon harcoltak a filmben lévõ emberek, de nem is érdekelt nagyon egyikõnket sem, hiszen Namjoon azonnal csókba hívott ahogy leültünk az ágyára. Ajkait egyre vadabbul mozgatta, majd szétnyitva azokat tört utat magának nyelvével az én számba. Lassabb mozdulatokkal körzött erõs szervével, kezével pedig a fenekemet markolászta. Én eközben hajába túrtam, s lábaimat átkulcsoltam derekán, ezáltal ágyékunk szorosan összeért. Imádom ezt a pillanatot.
-KÉSZ A VACSORA. - kiáltotta Apum lentrõl jelzésképpen, hogy indulás lefelé.
Még adtunk egymásnak egy utolsó csókot, Nam kikapcsolta a filmet, majd elindultunk lefelé. Leültünk az étkezõ asztalhoz bátyámmal egymás mellé ahogyan szoktuk, Apumékkal szemben, ezután a már kikészített ételt kezdtük el enni. Namjoon ahogy leültünk, azonnal elkezdte simogatni a felõle esõ combomat.
-Na és hol voltatok? - kérdeztem Apáékat.
-Egy fontos szerzõdést kellett aláírnunk az ingatlanjainkkal kapcsolatban. - igen, Apa és Vera ingatlanokat adnak el, így nem élünk rosszul, bár ez nem látszik meg rajtunk, ugyanis nem viselkedünk elkényesztetettekként, amit nagyra tartok magunkban.
-És ti mit csináltatok? - kérdezte Vera mire kicsit félrenyeltem a kaját.
-TV-t néztünk és pizzát rendeltünk. - segített ki Nam. Combomat egyre feljebb simogatta, majd elért a bugyimig.
-Látom nem volt semmi gond. - mondta Apa. Bátyám az asztal alatt belenyúlt fehérnemûmbe, s körkörös mozdulatokkal elkezdte masszírozni a csiklómat. Én csak ette tovább miközben próbáltam nyögéseimet visszafogni ajkaim harapdálásával.
-Jövõ héten már suli. Ugye emlékeztek?
-Ahj tényleg Apa. Pedig annyira jó itthon lenni. - mire elmosolyodott Nam.
-Miért vettél fel sálat? Nincs egy kicsit meleg ahhoz? - értetlenkedett Vera.
-Tegnap kicsit sok jégkrémet ettem és megfájdult a torkom. Khm. Khm. - improvizáltam, majd Namjoon kivette a kezét alsónemûmbõl.
-Felkísérem Rose-t a szobájába egy meleg tea keretébe. - ahogy bátyám felállt az asztaltól, a szûk naciban elég feltûnõen látszott minden. Felálltam az asztaltól, s megmelegítettem egy bögre teát. Mindig van itthon készítve, hiszen egyfolytában azt iszok.
-Pihenj kincsem és gyógyulj! - adott homlokomra Apa egy puszit.
-Okés. - majd felvittem a teát bátyám után.
Mire felértem a szobámba, Nam már le is vette szûk nadrágját és ott ült egy szál alsónadrágban az ágyamon.
-Gyere Baby. hívott magához közelebb. Beleültem az ölébe, majd kikapcsolta a melltartómat felsõmön keresztül.
-Ebben már profi vagy. - mosolyogtam rá huncutul.
-Gyakorlat teszi a mestert. - majd levette a sálamat és gyönyörködött az általa létrejött lila színben pompázó foltokban.
-Nem akarok suliba menni. - nyavajogtam egy kicsit.
-Hát mit akarsz?
-Daddy - majd lassan dõltem elõre, hogy megcsókoljam, viszont õ gyorsabb volt így õ csókolt meg engem. - Három nap. Három nap múlva suli.
-Ne is törõdj vele, csak élvezd a pillanatot, és tudod mit? Ez nem biztos hogy olyan rossz. Majd meglátod. - kacsintott rám, majd csókolt tovább édes ajkaival. elképesztõen csinálja.
KAMU SEDANG MEMBACA
Alakul.
Fiksi PenggemarBTS Namjoon fanfiction (A történetben szereplő Rose-nak semmi köze a Balckpinkes Roséhoz, minden hasonlóság csupán a véletlen műve) 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASD EL