Ma beszélt Namjoon Jacksonnal, ami meg is látszik, hiszen egész nap nem láttam. Jelenleg a házi feladatom fölött ülök, de nem megy. Hagyjuk a fenébe, inkább megnézem mit csinál Nam. Leszaladtam a lépcsőn és ott feküdt a nagy krémszínű kanapénkon. Telefonozott. Halkan odaosontam mögé, majd nyugalmát megzavarva ráugrodtam.
-Hihi. - örvendeztem magamban az ijesztésem sikerén.
-Miaz Csibemanó?
-Csibemanó? De cukiiiiii. - vidított fel - Unalmas tanulni. Te érdekesebb vagy sokkal. - mosolyodott el majd megcsókoltam.
Nem volt neki ennyi elég. Felállt, átdobodt a vállán, majd felvitt a szobájába. Óvatosan letett az ágyára majd mellém feküdt. Derekamnál fogva közelebb húzott magához. Vártam, hogy vajon mit akar csinálni, de nem tett semmit. Csak néztünk egymás íriszeibe, mintha muszáj lenne. Bal és job szeme között cikázott tekintetem, ami egyre haladt lejjebb, míg el nem értem dús ajkait. Kezemmel beletúrtam kócos tincsei közé, s ajkainkat összeérintettem. Apró puszikkal hintette be egész arcomat, majd nyakamat és karjaimat. Nem volt durva, vagy gyors, sőt, soha nem volt még ilyen lágy. Befeküdtünk a takaró alá, majd újra felvettük a szemkontaktust.
-Annyira szép vagy. - mondta halkan és kezével végig simította az arcomat.
-Te meg édes. - mosolyogtam megállás nélkül. Arcán észrevettem a hezitálás jeleit, s csak vártam.
-Rose... Szeretlek. - ahogy ezt kimondta egy melegség áradt szét bennem. Éreztem a pillangók verdesését a hasamban. Közelebb bújtam hozzá, és visszasúgtam.
-Én is szeretlek.
Így öleltük egymást még egy darabig az ágyon. Ekkor tudtam, hogy ez volt az oka, hogy finomabb volt velem az elmúlt pár napban. Öleléskor nem feltétlenül csak letapizott, hanem a derekamat simogatta. Csókjainál nyelvével nem tört át azonnal az enyémet keresve, hanem előnyben részesítette a kisebb puszikat is.
-Nem szeretnél filmet nézni? - vetette fel ötletnek.
-Nem.
-Akkor mit szeretnél? Mit csináljunk?
-Szeretkezni akarok veled.
-Szeretnél Baby? - húzta az agyam.
-Igen Daddy.
-Akkor kérek egy puszit.
-Nem egyet fogsz kapni. - erre nagy örömmel megpusziltam a száját.
-Jó Kislány. Na gyere Cica megszabadítalak a sok anyagtól. - majd vetkőztetett is mintha egy kisgyerek lennék.
Csak vártam míg végez, azaz majdnem. A fehérneműimet rajtam hagyva húztam le ruháit. Simogatni kezdte oldalamat, másik kezével pedig belsõ combrészemet.
-Vetkőzz! - utasítottam mire nevetni kezdtünk. A magas hangom miatt viccesen hangzott ez az utasítás. Ezt leszámítva mosolyogva engedelmeskedett. Mire készen lett az én testemet sem takarta már semmi. Felállva az ágyra odaálltam Nam mellé így pár centivel magasabb lettem nála. - Törpe~ - borzoltam össze haját, erre felállt mellém az ágyra.
-Mit is mondtál?
-Na jóóó menj a tudod hova. - mondtam neki de Joon csak nevetett a helyzeten.
Leültünk az ágyra és számba vettem Nam farkát, mire felkapta a fejét. Meglepte a dolog. Puszikkal hintettem be felálló tagját, majd gyorsabb és erõteljesebb mozdulatokhoz folyamodtam. Mielőtt elérte volna a csúcsot, abbahagytam és felültem mellé.
-Te kis... akarom mondani miért hagytad abba? - kérdezte csalódottan.
-Nem akartam gecis lenni. - mosolyogtam rá.
Majd szenvedélyes csókkal folytattuk, miközben ujjaival alulról készített fel a következő lépésre. Masszírozott a hüvelyk ujjával közben másik kettő már bennem is volt. Feküdtünk az ágyon egymással szemben, nyelveink egymást simogatták. Egyre gyorsabban mozgatta ujjait, majd az utolsó pillanatban kihúzta őket.
-Héjj. - hagytam abba a csókot.
-Megérdemelted.
-Jó..
Ezután elővett egy gumit, fölrakta magának, fölém támaszkodott és lassan behatolt. Erre egy kicsit felszisszentem.
-Bocsánat Hercegnőm. - csókolt meg.
-Semmi nem történt, de mostmár csináld! - mire lefeküdt és ágyékára ültetett.
-Csináld Te! - nyalta meg szája szélét.
Jólvan. Fel le mozogtam rajta, gyorsabban és gyorsabban.
-Ezaz Babygirlrrrh. - morogta el a végét a jóleső érzés miatt. Én elélveztem, mikor is Nam megragadta a derekamat majd növelt a mozdulatok intenzitásán. Nem sokkal később egy nagy morgás keretében elélvezett. Leborultam mellé az ágyra, lehúzta az óvszert, kidobta és visszafeküdt mellém.
-Nekem van a legjobb húgom.
-Nem. Nem akarom ezt a szót hallani. Mától mondd simán, hogy a barátnőd. - felcsilland a szeme.
-A világ legjobb barátnője~ - lehelt számra egy csókot.
Ez a sex más volt, azt hiszem ez tényleg szeretkezés lett. Itt tudatában voltam, és éreztem a szeretetet amit adott. Remálem Ő is. Nagyon szeretem ezt a nagy macit. Csak az én macim.
YOU ARE READING
Alakul.
FanfictionBTS Namjoon fanfiction (A történetben szereplő Rose-nak semmi köze a Balckpinkes Roséhoz, minden hasonlóság csupán a véletlen műve) 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASD EL