.::11::.

802 73 20
                                    

Vince berdiri di sebelah sy. Tekan-tekan tu doh pizza dalam pan leper yang suda kana sapu minyak. "Kenapa nda ja kita buat pizza yang besar sikit? Kan kita beli toppings yang sama?"

Sekarang sy ada di rumah Vince lepas dia berjaya kasi tenang sy tadi tu.. I always feel comfortable around him. Kami putuskan untuk buat pizza dan menonton wayang dengan dua kemungkinan. Satu, buat pizza masing-masing. Vince fikir mungkin idea yang syok, macam real date. Dua, there's probably high chance of sex after the movie, yang mana Vince fikir idea yang lebih bagus.

"Sy nda cakap sy nda setuju pun." sy bilang balas apa yang Vince cakap tadi sambil sy tekan doh pizza juga diatas pan lain. "Sebab, sy bole letak sebanyak mana cheese yang sy mau without listening to you, cakap pasal nanti kana sembelit la, apa la..

Sy kerut hidung sy teringat balik kalo bab-bab pasal pigi tandas ni bukan a great date conversation. Sampai sekarang, sy masi cuba mau cari balance antara kawan dan dating.

Vince ketawa, nasib juga la, haha. Dia peluk sy, terus dia bagi ciuman. Berhati-hati dia mengelak bekas doh yang melekat di tangan dari kena rambut sy. Ciuman kami bertambah rakus dan bikin hanyut dan masing-masing kami cuba mau mengelak pegang masing-masing pasal ada doh yang melekat di tangan.

Kami terberenti sebab bunyi bip oleh oven yang kena kasi panas, tujuan untuk bakar tu pizza kunun.

Vince ketawa kecil dan dahi kami bertemu, “Apa la sy mau buat sama ko ni, Jackie?”

Sy senyum miring. ‘Buat apa ja yang ko suka, Vince’, dalam hati bilang. “I think you should clean me up first, then lepas tu, ko bole buat apa saja yang ko suka.”

“Deal” Vince jawab tanpa berlengah.

Vince terus kasi pusing sy menghadap sinki dan pasang air suam. Dia tolong cuci tangan sy yang penuh bekas doh pizza sambil gigit manja cuping telinga sy dan cium leher sy.

“Vince, suda la. Geli ba.” Sy bilang ketawa sambil angkat bahu gusuk bahagian bekas dia cium. My giggle fades into a hum when Vince’s hard, warm body encounter behind me. Dia semakin rapat and a soft moan of approval slides past my lips.

Vince capai kepala paip dan terus tutup. Dia ambil kain bersih di tepi sinki dan lap dua-dua tangan sy. Lepas tu, dia terus angkat sy kasi duduk atas kitchen counter.

“I want you so much.” Sy bilang hamper berbisik.

Vince tau apa mau buat tanpa disuruh atau galakkan. Dia terus kasi masuk tangan dia dalam baju sy, buka penyakut bra dan ramas puting buah dada sy guna jari dia. Sy tercungap dan ciuman sy bertambah rakus. Lepas tu, kami buka baju masing-masing.

Satu tangan sy peluk leher Vince, yang satu di atas counter top tahan badan sy.

“Jackie.” Vince panggil nama sy. It just sound so sexy when he call my name.

He slides deep inside me and then there’s nothing to do but hold on as both of us move together. Kami sama-sama klimaks, semakin sy pejam mata keseronokan, makin sy nampak bintang.

Dada sy turun naik mencari nafas, mata masih terpaku sama Vince, “Wow! Sex on the counter. Benda baru dan seksi.” Tangan sy kacau rambut dia. “I bet you and Leah never did that.”

Terdiam kaku si Vince dengar apa sy cakap dan sy rasa macam mau sipak diri sendiri ni sebab terlepas cakap. Stupid, Jackie. Kenapa la ko perlu sebut nama bekas dia sekarang ni?

“Sorry, Vince. Sy nda tau kenapa sy bole sebut pasal --- ”

“Nda pa. Ya, betul cakap ko. Kami nda pernah buat macam ni.” Vince bilang terus terang.

Her Eye Candy | CompletedWhere stories live. Discover now