.::10::.

763 68 9
                                    

Lepas ja sy kasi tinggal si Vince sana ruang tamu, sy kasi cepat langkah sy masuk pigi bilik sy. Sy mau kasi surprise dia something yang sexy gitu --- tapi limited betul pilihan sy ni. Ada beberapa lingerie time sy kawin dulu, tapi itu untuk itu ja.

Oh! Unless you count whatever this is.

Ada satu helai set yang ada sikit complicated mau pakai, hadiah dari Belinda. Siap ada nota kana tulis 'Carpe diem!'. Ehmmm, terlampau ba ni sexy dia, I do want to feel sexy for Vince. Sy tengok balik tu hadiah dari Belinda, sy angguk-angguk, "Make me sexy, tonight.." sy bilang..

Sy tendang ja kasi lepas kasut yang sy pakai dan buka terus baju santai yang sy pakai. I start to get the contraption over my head, and my arms are hopelessly tangled. With an elastic strap plastered against my cheek and nose, I struggle to wiggle free.

Belum sy siap pakai, suara Vince kedengaran dari luar pintu, "Ready or not, here I come." Dia bilang macam main 'hide and seek' pula.

"Good!" sy teriak kecil dari dalam. Sy pusing tengok, Vince suda masuk dalam bilik sy dan terpaksa la tangan sy mengalah dari terus pasang bra yang sexy ni. "Tolong, bole?" sy tanya.

Vince terus ketawa dan makin maju depan ke arah sy, buka bra yang sy nda sempat pakai dan terus tahan tangan sy. Instead of pulling me free, he bend and lower his mouth and drags his lips across the side of my exposed breast.

Sy lengkung badan sy ke arah dia, "Nda adil ooo. Bukan ko tolong pun."

"Bukan ka?" terus Vince ketawa but after giving my nipples one last affectionate tweak, he gets me free. Gila ba si Vince ni..

"Thanks --- I think." Sy bilang sambil senyum.

"My pleasure." Vince balas.

Lepas dia buka baju dia, Vince tolak lembut badan sy terus limpang di atas katil, cium sy, seluruh badan sampai la panty sy. Sy tahan nafas sy sambil dia buka kasi turun dari pinggul sampai keluar dari kaki sy.

There's a brief pause. Vince tengok sy macam dia bagi pertanyaan. His eyes say, "is this okay?". Rasa geli di celah paha sy oleh nafas Vince and I ache to feel his lips and tongue on me.

Lex nda pernah mau buat something yang macam ni. He thought I was selfish for wanting it. But Vince wants to and I'll let him.

"You're sure?" sy tanya Vince tapi ada juga rasa malu bei.

"Honey, I'm dying to taste every inch of you."

I nod with a soft smile.

Then, mulut Vince turun rasa 'bunga' sy. Oh gosh! It feel so good. I can't do much else except writhe beneath him. Dunia sy hanyut sama-sama bibir dan lidah Vince yang sedang buat hisapan, pusingan dan pencarian di 'bunga' sy.

It doesn't take long for my release to roll through me --- tapi Vince langsung nda berenti. One orgasm rolls into the next until I'm limp and flushed on the bed.

"Don't move." Vince bersuara.

Sy terketawa, "I don't think I can."

Vince naik atas sy, pinggul dia diantara kaki sy dan tahan badan dia guna siku. Mata dia tengok sy, only one tilt and he's sliding deep --- effortlessly and perfectly. Vince bergerak pelahan dan lama-lama badan kami bergerak dengan serentak, seolah-olah kami memang diciptakan untuk sesama.

My pleasure, when I come, is intense and sweet as it bloom through me. I can feel that we are one in this moment. As we come, kami sebut nama masing-masing. Kami tengok muka masing-masing dan bercium lagi.

Nda lama tu, kami kasi lerai badan kami. Sy alih badan sy membelakang Vince dan dia kasi tambah rapat pigi badan dia.

"Mmmmm." Sy bersuara, puas.

Her Eye Candy | CompletedWhere stories live. Discover now