Skockana trojka koja se sastojila od mene, Kelly i njezinog brata Devona poslagala se ispred ogromne i otmjene kuće koja je bila satkana cijela u staklu.Nisam mogla vijerovati da ovo radim, ali sam s druge strane sigurna da bih party vješto izbegla da nije bilo odazvanja od Kelly i njezinog brata.Ovo sam više gledala kao priliku da skinem Huntera s leđa iz dva razloga.
Prvi bih zasigurno utjelovio moj i Harryjev plan, odnosno dogovor da se pred njim pravimo kao da je sve u redu i da ja čak njemu vijerujem i želim s njim biti prijateljica. Drugi razlog bih ispunio Hunterov 'uvjet' u kojem je naglasio da želi jedamput tjedno da se viđamo vanredno od ureda, tako da ubijajući dvije muhe jednim udarcem čini ce kao i više nego ispravna stvar biti ovdje.
Party koji se odvijao u Hunterovoj ogromnoj i skupocjenoj vili je bio izrazito glasan, bučan i po mom mišljenju ekstreman. Nisam očekivala da je ovo njegova vrsta partyja, te da on ima toliko prijatelja i poznanika.
Polako ali sigurno smo se uspinjali po stepenicama koje su vodile do glavnog ulaza u Hunterov ludi i nezaboravni party. Bacila sam pogled u stranu, te zamijetila u daljini kako auto za autom sreće prema njegovoj kući, čak se stvara gužva. Zanimljivo.
Nakon pustog pregovaranja Devon je zahvatio rukom kvaku otvarajući ogromna drvena vrata, te ulazeći u prostoriju gdje su svi bili zaljepljeni jedno od drugo. Mrak se prožeo u prostoriji dok je jedinu svijetlost proizvodili reflektori koji su se ukazivali u prekrasnim, jarkim bojama.
Ljudi su u rukama imali šarolika pića s kojima su mlatarali i kojima su vječito prolivali po drugim ljudima, ugh, kako to mrzim!
Nekako smo se progurali kroz masu, te zauzeli pozicije za šankom već u slijedećem trenutku naručivajući pića.
"Ma znate što, ja ću viski, ti braco pivo, ne zanima me sviđalo ti se ili ne." Devon zakoluta na Kellyne riječi, a ja se nasmijem glasno ne suzdržavajući se.
"Um...ja ću pivo s okusom, koje god da imate."Već u slijedećem trenutku sam dobila svoju pivicu s okusom višnje na što sam se zadovoljno nasmiješila ispijajući guc.
"Ann jesi za ples?" Kelly koja je totalno bila u elementu mi je uz hihotanje prišapnula na uho na što sam ja klimnula glavom.
Ostavile smo pića i torbice Devonu na čuvanje koji nam je nevoljko prihvatio učiniti tu uslugu. U slijedećem trenutku smo se našle proguravajući se kroz masu te zastajajući pri sredini polagano plešući.
Kad smo uhvatile ritam na jednu od hit rap pjesama nismo mogle a da se ne raspalimo na podiju. Energija, sreća i zabava nas je upotpunila, a ja sam se za promjenu osjećala smireno i bezbrižno.
"Ann želim da upoznam tog velikog Huntera." Kaže uz smijeh šapućujući mi u uho. Zakolutam očima totalno zabroravljajući na to moje obećanje. Hah, sad kad ga je se sjetila bit će mi veselo.
"Ann znam kako razmišljaš! Nemoj ni pomislit da me preveslaš." Kaže totalno zadihano zbog njezinog ne prestalnog gibanja i plesanja.
Nisam mogla da se ne suzdržim a da ponovno ne zakolutam očima na njene riječi. Znala sam da mi je gotovo sad kad me uhvati zezati s tom temom. Mobitel mi vibrira u džepu jakete, na što ga vadim javljajući se.
Oh, Hunter...ma daj!
"Halo." Proderem se na slušalicu začepljujući jedno uho kako bih mogla da ga čujem kad mi ogovori.
"Gdje ste? U kojem ste djelu kuće?" Upita na što mi je trebalo nekolicina sekundi da povežem što je rekao jel sam ga totalno ne povezano čula.
YOU ARE READING
Eyes Of Sorrow (H.S. Croatia)
FanfictionHladne glave,hladnog duha, pa tako i srca nemarno je činio točno ono što je naumio,točno ono što je smatrao ispravnim,bez obzira na poslijedice. A ona,lijevala je suze,jecala,preklinjala i molila,no on, je nastavio,samo je nastavio činiti ono što je...