-Teraz zobaczymy co odpisze - powiedział Yoongi włączając telewizję. Wyglądał na wyluzowanego, albo stwarzał takie pozory.
Minęła godzina.
-Min, a co jeśli on coś planuje? Co jeśli coś zrobi? - Jimin się bał, pisząc tą wiadomość nabrał jakiejś odwagi, lecz teraz zastąpił ją strach - Może nie powinienem pisać.
-Jimin nic się nie stanie, może się przestraszy. Jest nas dwóch, nic nam nie grozi.
-A skąd wiesz ilu ich jest?
-Strzelałem.
-Nie mów przy mnie o strzelaniu - upomniał go młodszy.
-Przepraszam. Właśnie, ciekawe co u Hoseoka. Zadzwonię do niego.
Była to kolejna noc, którą Jimin miał spędzić u Yoongiego. Bał się zostawać w domu sam, ponieważ jego mama wyjechała w krótką delegację.
Starszy wrócił do pokoju, w którym siedział Jimin z wzrokiem wlepionym w telewizję i z policzkami mokrymi od łez.
-Jezu, Jimin co się stało? - zapytał przerażony.
-Tak dawno go nie widziałem - odpowiedział wskazując palcem na telewizję.
Yoongi spojrzał w tamtą stronę. Właśnie leciał materiał z konferencji o jakimś nowym, super innowacyjnym przedmiocie, który wyprodukowała firma Jeona, ich starego przyjaciela.
Jimin spojrzał na Yoongiego i zapytał.
-Czemu tylko nam się w życiu nie udało?
A starszy posmutniał, sięgnął po pilota i wyłączył telewizję.
-Chodźmy spać - polecił, po czym udali się na górę.
To prawda. Zycie tej trójki w porównaniu z resztą dawnych przyjaciół, było totalną porażką.
Była to noc, którą Jimin sądził, że prześpi całą bez problemów. Wciąż się bał, lecz miał przy sobie Yoongiego, któremu teraz ufał jeszcze bardziej, a na dodatek, w pokoju obok spała mama przyjaciela.
Nie był sam.
Kiedy jego powieki zaczynały robić się ciężkie, a oddech nierówny, wtedy ...
...blask i dźwięk przychodzącej wiadomości odbił się echem od pokoju.
Jimin sięgnął leniwie po telefon, a kiedy zobaczył od kogo przyszła wiadomość natychmiast się rozbudził i zamarł.
Odpisał.
Szybko podbiegł do śpiącego na kanapie przyjaciela by go obudzić.Ten widząc co napisał nieznajomy, zaśmiał się.
-Tylko na tyle go stać?
Jednak uśmiech z twarzy chłopaka, jak i jego przyjaciela znikł w szybkim tempie, kiedy dobiegł ich dźwięk pękającego i palonego drewna.
CZYTASZ
wisconsciences ❦ bts horror
Fanfic[bts' horror au] Paczka przyjaciół rozpada się kiedy dochodzi do zabójstwa na najstarszym, nikt nie zna mordercy oprócz Park Jimina, który sam jest sprawcą. Sprawa cichnie. W rocznicę śmierci przyjaciela, Jimin dostaje wiadomość. Ktoś jeszcze wie...