ŞİZOFRENİZ (Çünkü biz aşığız...)

31 0 0
                                    

ROMAN NE ANLATIYOR?

Deniz ve Pelin, çocukluktan bu yana hiç ayrılmayan iki yakın arkadaş. Sakin bir aile apartmanında oturuyorlar. Hayatları monoton ve gayet sakin bir şekilde geçip giderken bir gün apartmana taşınan Furkan ve Yiğit isimli iki arkadaş hayatlarını değiştirir ve onların da hayatı değişir. Kader onları buluşturur ve hikâyemiz başlar. NOT: Roman, Deniz SÖNMEZ karakterinin dilinden anlatılacaktır.

KARAKTERLERİ TANIYALIM

Deniz SÖNMEZ

Sadece kitap okumak ve yazmak için doğmuş olan bir kız. Henüz hayat kavramının bilincinde değil ve dünyanın sadece kitaplardan oluştuğunu düşünüyor.

Furkan KANDEMİR

Hayatın güzelliklerini hiç görmemiş bir çocuk. Öyle kötü bir şanssızlık ki hayat ona hep kötü ve acımasız yönlerini göstermiş. O da acımasız olarak yetişmiş. Ancak kimse bilmese de özünde mükemmel bir insan.

Pelin ŞAHAN

Sürekli şarkı söyleyen ve dinleyen bir kız. Bir gün muhteşem bir şarkıcı olacağını düşünüyor ve aşka çok önem veriyor. Şarkılarını aşkla ilgili yapmayı düşünüyor. Hedefine ulaşmak için her şeyi yapacak bir kişiliğe sahip.

Yiğit AKGÜL

Dünyanın en utangaç insanı olduğu düşünülüyor. Aşk ve sevgi kavramlarına her ne kadar çok önem verse de asla ilan-ı aşk yapamayacak kadar utanç dolu bir kişiliğe sahip.

BAŞLIYORUZ!

Beni yazdığım ve yazacağım tüm romanlarda daima destekleyen aileme bol teşekkürlerimi sunuyorum. Bu romanı okurken birçok duygu geçişleri yaşayacağınızı, romanı okumayıp resmen içine girip de olayları yaşayacağınızı düşünüyorum. Umarım beğenilerinizi kazanırım çünkü herkese sunacağım ilk roman ve ben çok heyecanlıyım. Sizi bu güzel romandan mahrum etmeyip hemen başlamanızı istiyorum bu yüzden lafı fazla uzatmayacağım. Sizi Seviyorum...

ŞİZOFRENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin