7. Fejezet

31 5 2
                                    

Utána kellett járnom, hogy mi történt velem.

Minél tovább gondolkodtam ezen a dolgon, annál jobban azt éreztem, hogy én voltam a valódi tettes.

Kimentem a levegőtlen szobából, és a bár részhez sétáltam. A fiatal lány elég hiányos öltözetben üdvözlésképpen rám mosolygott.

- Kérhetek egy boros kólát?

- Máris adom! - a mosolya már-már idegesített. Talán csak azért, mert nekem ilyen búskomor hangulatom volt.

Éppen, hogy letette elém már kortyoltam is bele az italba.

- Csak nem kimerítő volt a nap? - lépett mellém...

- Dehogy, ez csak a megszokott napi rutinom volt. - legyintettem ironikusan. - Hogy hívnak? - kérdeztem, hiszen még azóta nem mutatkozott be, amióta találkoztunk.

- Keith. - mondta.

- Szóval... Keith, kölcsön kérhetek egy laptopot? - hirtelen jutott eszembe a kérdés.

- Gyere! - állt fel, majd biccentett, hogy kövessem.

Utána siettem egészen egy nagy teremig, ahogy középen egy óriási asztal volt, körülötte képek emberekről, akik börtöni viseletben voltak. Inkább nem kérdeztem rá, hogy miféle képek ezek.

Keith kitett az asztalra egy laptopot, majd az ajtó felé ment.

- Szólj, ha kell még valami! - féloldalasan rám mosolygott.

- Oké, kösz! - zavartan mosolyogtam, majd miután kiment oda siettem a géphez.

Gyorsan bekapcsoltam, és már be is írtam az első szót a keresőbe.

Kay gyilkosság

Egy rakat új cikket találtam, nem hittem el, hogy ennyire foglalkoznak ezzel az üggyel a médiában.

Rákattintottam a legújabbra.

Péntek este egy Kay nevű lány megölte Peter Carter-t, a New York-i nyomozót. A szándék ismeretlen, a tettes elmenekült.

A lány még azóta sem került elő,  körözést adtak ki.

Az étterem parkolójának kamerája, ahol a bűntett történt, rögzítette, ahogy a lány odasétál a nyomozóhoz, mondd neki valamit, majd leszúrja egy késsel.

Valószínűleg bosszúból tehette, vagy öntudatlan állapotban, hiszen a lány előéletében nem szerepelt a rendőrség, talán valamelyik barátjának gyűlhetett meg a baja a híres nyomozóval, ami bosszúra sarkallta a lányt.

A rendőrség több információval nem tud szolgálni, arra kér minden lakost, aki esetleg látja a lányt, vagy egy hozzá hasonló személyt azonnal értesítse őket!

Oké, szóval egy étterem parkolójában történt, és ezt felvette egy kamera.

Az asztalra könyököltem, az arcom a tenyerembe temettem. Küszködtem, hogy ne csorduljon ki egy könnycseppem sem.

Aztán mély levegőt vettem, és újra nekiestem a keresőnek.

Most már kulcsszavakkal próbálkoztam. Arra kerestem rá, hogy emlékek visszahozatala.

Rengeteg cikket elolvastam, de egyik sem tűnt valami hasznosnak az én esetemben.

A laptop órájára nézve láttam, hogy már lassan két órája csak olvasgatok. Aztán megragadta egy cikk a figyelmem.

Régi emlékek? A tudatalatti titkai? Kiderítjük!

Ez bizony egy magáncég volt, ahová időpontot lehetett kérni. Egyfajta kezelés, ami visszahozza a régi, elfeledett emlékeket a felszínre. És borsos ára volt.

Emlékezz! (Befejezett)Where stories live. Discover now