15. Fejezet

16 4 1
                                    

Keith

Mark-kal összenéztünk az utolsó pillanatban a szűk folyosón. Ő vigyorogva bólintott, én pedig vettem egy mély levegőt, aztán berúgtam az ajtót.

A férfi felpattant a fotelból, és ijedten nézett ránk.

Fegyvert fogott felénk, de bizonytalanul tartotta a kezében. Azt mondta, ha közelebb megyünk, lelő minket.

Magabiztos, és gyors léptekkel mentem felé, a kezében remegett a pisztoly. Mielőtt még felém tarthatta volna, kiütöttem a kezéből és bevertem neki egy jobbost.

Hátratántorodott, de ekkor már Mark ott állt mellettem, és biztos távolságba rúgta a fegyverét tőle.

Leszorítottam a földre. Hangosan vette a levegőt, és verejtékezett a homloka.

- Vége van. - közöltem vele. - Vagy elmondja, mit tett Kay-el, vagy szétlövöm a fejét! - szűrtem a fogaim közt.

- Azt várhatod, barom! - zihálta. Teljes erőmből hasba rúgtam, és vártam, hogy erre mit lép.

Fájdalmasan felkiáltott, amin legszívesebben nevettem volna, ha nem lettem volna ennyire ideges.

Puhány, és fél.

- Szóval? - újra fölé hajoltam. - Hallgatom, doktor. - megnyomtam a megnevezést, és undorodva mondtam ki.

- Ő jött el hozzám, nem én hozzá. - nevetett fel. - Rosszkor volt rossz helyen. - megrántotta a vállát.

- Mit tett vele? - tagoltam minden szót külön, hogy jobban megértse.

- Amit kért. - felelte egyszerűen. - Megmutattam neki, ami a lelke mélyén lakozik.

- Hazugságot mutatott neki, nem az igazat! - kiabáltam.

- Ez a lány megölt valakit, hidd el, ez a legkisebb gondja!

- Erre is maga vette rá, igaz? - ordítottam.

Ebben a percben megérkeztek a rendőrök.

Az egyik elrángatott tőle, a másik pedig a férfit rángatta fel a földről.

Néztem, ahogy elhurcolják, azonban a férfi vigyorogva nézett vissza rám. Ezt még megbánod!

Ezt tátogta felém.


A bíróság előtt álltam, és egy újabb cigarettára gyújtottam.

Jó ügyvédem volt, aki most Kay-t képviseli. Eddig minden pert megnyertünk vele, pedig mindig valami nagyon durva dolgot csináltunk. Értett a szakmájához.

Kay az ujjait tördelve lépett ki a bíróságról, az ügyvédünkkel a nyomában.

Azonnal oda siettem hozzá.

- Mi újság? - kérdeztem sürgetően.

- Minden oké. - mosolygott az ügyvéd.

- Nem csak velem csinálta ezt, hanem sok más lánnyal. - vette át a szót Kay. - Lecsukták. - mosolyodott el. - Engem pedig próbaidőre ítéltek. Addig élvezhetem a szabadságot, ameddig nem kerülök újra bajba. - forgatta meg a szemét. 

- Hogy hitték el? - kérdeztem kíváncsian. 

- Más ilyen eset is történt nemrég. - mondta. - A lányt lecsukták, de az ügyet nem zárták le. Annyira erősködött, hogy nem ő tette és nem emlékszik semmire, hogy valaki hitt neki, egy nyomozó, aki az én ügyem is vezette. A másik lány vérében nem találtak alkoholt, ezért nem hittek neki először. - magyarázta. 

- Akkor minden megoldódott. És az a seggfej megkapta, amit érdemelt. - néztem a szemébe. - Köszönöm, Lola! - néztem rá, ő bólintott és már itt sem volt. - Veled mi lesz most? - fordultam újra Kay felé.

- Valószínűleg elmegyek egy időre. - húzta el a száját. - Ameddig ez az ügy le nem ülepedik. - rántott vállat.

- Kell egy fuvar? - vigyorogtam rá.

- Elkelne. - széles mosolyt villantott rám.

Felültünk a motoromra, és elindultam a vasútállomásra.

Pontosan, mint másfél hete tettük.

Szorosan ölelte a derekam, pedig tudhatná, hogy vigyázok rá.

Amikor megérkeztünk, tanácstalanul állt meg előttem.

- Köszönök mindent, amit értem tettél, Keith! - szólalt meg. - Hálás vagyok.

- Ugyan, semmiség. - legyintettem.

- Nem, nélküled már rég börtönben lennék. - nézett fel az égre, majd újra rám. - Hogyan hálálhatnám meg?

- Csak ne menj agyturkászhoz, rendben? - ugrattam. Elnevette magát.

- Emiatt nem kell aggódnod. - szorosan megölelt.

Majd elengedett és az egyik szerelvény felé sétált.

Kissé sajnáltam, hogy elmegy, de igazat kellett adnom neki. Itt most nem tudná újrakezdeni az életét.

Én pedig ott folytathatom, ahol abbahagytam. A reménnyel, hogy egyszer talán újra keresztezik egymást az utaink. 

Sziasztook! El sem hiszem, hogy újabb történetem fejeztem be, és kipróbáltam magam ebben a "műfajban" is. Tudom, nem lett a legtökéletesebb (és leghosszabb), nézzétek el nekem, hogy kezdő vagyok :D 

Remélem tetszett ez a történet, írjátok le a véleményeteket, akár negatívat is, hiszen ebből tudok tanulni és fejlődni :) 

Köszönöm, hogy velem voltatok! :) 

Emlékezz! (Befejezett)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin