1

2.1K 74 19
                                    

Fug cat pot de repede,in spatele meu se aud pasi.Cineva vrea sa ma prinda,cand e aproape o silueta neagra cu ochi rosi se apropie,vrand sa ma ia de brat.Am revenit la realitate atunci cand m-am ciocnit de cineva.

-Shino iar se intampla?

-Da...mereu cand vrea sa ma ia de brat ma trezesc la realitate.

-Offf...

Sunt Shino,un neko sau pe inteles o pisica.Practic suntem oameni cu coada si urechi.Toata lumea este asa,dar sunt oameni cu urechi si coada de pisica sau lupi cu coada si urechi.Am parul mov si ochi negri.Ceea ce e ciudat e ca atunci cand iti afli perechea sunt 2 modalitati.Prima te indragostesti de el sau ea,iar a doua este sa o gasesti prin  al simte.Daca stiti cum e la cartile cu varcolaci,dar aici e diferit pentru ca la cei care sunt lupi exista alpha,si restul nu doar simpli.Nu omega,nu beta aceste 2 nu exista.Apropo cand iti marchezi perechea iti apare un semn diferit pe fata,mai exact pe obraji.Parinti mei au o stea galbena,sper ca eu sa nu nimeresc cu o femela lup si alpha.De ce?Pentru ca va fi geloasa si o va lua razna,sa nu mentionez de un mascul alpha care e de o mie de ori mai rau,posesivitatea lor si protectia care o au fata de perechea lor e de nedescris.

-Shino!

-Da?

-Te strig de 5 minute!

-Scuze Trix.

-Intarzii la munca,ai 22 de ani si inca nu ti-ai gasit perechea si nici nu ai simtit sa te inperechezi macar.

-Eh.Nu simt nevoia de a iesi cu o fata.

-Atunci baiat?

-Ce?!Nu!

-Stii?Cam toate pisicile se uita la tine.

-Pentru ca toata lumea imi spune ca sunt dragut!

-Pai daca asa si este,eu ce sa fac?

-Dar nu sunt!

-Ba da esti!

Am intrat in gradinita,lasandu-mi haina si geanta in vestiar,apoi mi-am luat haina verde pe mine.Lucrez la o gradinita de copii,deoarece iubesc copii.Intru inauntru in camera profesorilor si imi fac o cafeaua.

-Shino.

-Oh,Lexi!

-Clasa ta trebuie sa ajunga.

-O sa merg acum,doar imi beau cafeaua.

-Ok.

-Apropo,succes Lexi,e prima zi in care lucrezi aici,sper sa te intelegi bine cu copii a si nu uita la tine in clasa cel cu numele de Ren Syoka e cam timid si sensibil te rog sa ai grija de el.

-Sigur si mersi.

-Pa.

Imi pun ceasca de cafea in chiuvetă spaland-o.Ies din camera,mai iesind apoi afara asteptandu-mi elevii.(ei sunt in koreea)

-Sensei (profesor).

-Buna dimineata Megumi.

Copii au sosit asa ca pot intra si eu inauntru deoarece sincer acum mi sa zbarlit si parul de pe coada,iar mai ales ca eu sunt pisica si nu prea imi place frigul,asa sunt eu.Cand sa intru o voce ma opreste,provocandu-mi fiorii pe sina spinarii.

-Scuzati-ma.

Nu...sper sa nu fie ce cred eu ca e....te rog..

-Da?

Asta e vocea lui...Lexi.Salvarea mea mersi mult,acum so sterg de aici.Intru in clasa mea unde toti copii alergau si se jucau.Toti au varsta intre 3 si 5 ani.

-Sensei.

-Da?

-Ne putem juca?

-Sigur.

-Shino senpai?

-Da?

-El e noul tau elev.

Ma uit la baietelul de 4 ani,avand parul negru,ochi aurii si e...un lup.Am in clasa ambele specii.

-Kitty!!!

Striga micutul facandu-ma sa tresar,vazandu-l cum fuge spre mine si ma prinde de coada.

-Nya!strig.

Imi pun mainile la gura cand imi dau seama ce am strigat.Coada mea si urechile mele sunt punctul meu slab.L-am luat in brate mangaindu-l pe cap.

-Iti plac pisicile?

-Nu.

-Atunci...?De ce mai prins de coada si ai strigat kitty de zici ca ai stelute in ochi?incep sa rad.

-Pentru ca esti dlagut.

-De ce toata lumea imi spune ca sunt dragut sau adorabil.

-Pentru ca asa si este!!striga toti.

-Ok fie ma dau batut.spun si incepem sa radem.Cum te cheama?

-Yuma.

-Buna Yuma eu sunt senseiul tau Shino.

Am avut grija de copii,m-am jucat cu ei pana a venit timpul somnului.

-Sunt obosit.spun si ma pun pe canapeaua din camera invatatorilor.

-Sensei?

-Da?spun curios de cine ma striga.

-Nu pot dormi.

-Atunci vino.Voi sta cu tine,Yuma.

-Dar si sensei e obosit.

-Ce spui sa dorm si eu?

-Da.zice zambind.

Am mers unde sunt restul si am adormit cu Yuma in brate,coada mea fiind in mana lui si capul sau in pieptul meu.

??? Pov

Tocmai ce merg dupa Yuma.E deja ora 17:45 am intarziat si sper sa nu planga din nou ca la fosta gradinita din vechiul oras.

-Buna.

Spun spre femeia ce am vazut-o azi dimineata.E pisica,dar nu ma atrage nimik la ea se pare,dar atunci azi dimineata de la ce am fost agitat?

-Oh buna.

-Am venit dupa Yuma.

-Oh e in clasa lui Shino Senpai.

-Shino?

-Asa il cheama.Sunt noua aici de aceea eu am clasa celor mai mari de 5 si 6 ani.

-Oh inteleg.

-Vino.Te voi conduce in clasa lui.

Femeia deschide usa si ce vad ma lasa masca complet,iar agitatia reapare.

-Cat de dragut!zice ea.

Un barbat mai scund ca mine cu parul mov si pisica sta imbratisandu-l pe Yuma.Iar Yuma ii tine coada in brate.E ciudat!Yuma nu se ataseaza asa repede de nimeni,nu il lasa nici macar sa il atinga.Dar ceva la aceasta pisica ma face sa il privesc tot timpul si sa il fac al meu.E normal asta?!Doar nu...?O nu nu nu nu nu nu.Nu are cum?!Lam asteptat mult timp crezand ca nu am unul si mam casatorit fara sa iubesc femeia cu care m-am despartit acum 3 ani.Imi iubesc fiul enorm de mult si nu as vrea sa il pierd.

-Azi dimineata Yuma a strigat kitty la Shino si ia prins coada in maini facandu-l sa miaune.Spune si incepe sa rada.

-Serios?spun socat ca asa ceva nu sa intamplat niciodata.

-Dap.Ii voi trezi imediat.

Wolf and Cat (yaoi,boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum